Seo education

ساخت وبلاگ

وانت بار پونک با بهره مندی از انواع ماشین های نیسان و وانت پیکان که مجهز به پتو و ضربه گیر نیز هستند ، از بهترین و معتبرترین مراکز حمل و نقل و وانت بار غرب تهران می باشد.

این مجموعه همه روزه در کلیه مناطق تهران آماده ارائه خدمات جابجایی به صورت 24 ساعته می باشد حتی در روزهای تعطیل.

وانت بار پونک تهران-وانت بار دوستان

ارتباط باما: 09922599177

وانت بار دوستان در منطقه پونک تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد.

نیروهای کاربلد و حرفه ای وانت بار در امر بسته بندی و حمل اسباب و اثاثیه به شما کمک می نمایند تا تجربه خوبی از جابجایی داشته باشید.

ما متخصص در جابجایی انواع بارهای سنگین و لوکس هستیم. 

به همین دلایل مفتخریم ادعا کنیم یک باربری بی نقص را به شما عزیزان ارائه می دهیم تا با خیالی کاملا آسوده بارهای خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

هم چنین در شعبه سعادت آباد  راجع به خدمات حرفه ای وانت بار توضیحات مفصلی ارائه داده ایم. 

قیمت باربری پونک

 محاسبه قیمت از لحظه بارگیری تا تخلیه کامل انجام می شود. میزان هزینه جابجایی، تحت نظر اتحادیه باربری مقرر می شود. 

لازم به ذکر است که در طی سالیان متمادی که مسئولیت جابجایی وسایل و لوازم همشریان و هم وطنان را برعهده گرفته ایم، این مجموعه تمام تلاش خود را در ارائه خدمات با کیفیت و هزینه مناسب قرار داده تا به هدف اصلی خود که همان جلب رضایت مشتریان می باشد دست یابد.

چرا وانت بار دوستان
چرا وانت بار دوستان

  • دارای نیرو های متعهد و متخصص برای جابه جایی بار و بسته بندی لوازم

  • دارای ماشین های مناسب برای جا به جایی وسایل سنگین

  • دارای لوازم مناسب و انواع کارتن برای جلوگیری از آسیب های احتمالی 

  • استفاده از نیروهای دریجه یک ، حرفه ای ، مودب و تنومند

  • استفاده از خودروهای متنوع در تعداد بالا برای پاسخگویی به نیاز مشتریان بدون هیچگونه محدودیتی

  • بهره گیری از موکت ، تعداد بالایی پتو و طناب برای بستن و ایمن سازی مطمئن بارهای مشتریان

  • سابقه فعالیت طولانی در محدوده پونک و سراسر تهران

  • فعالیت شبانه روزی و بدون تعطیلات

  • مدیریت قوی و برنامه ریزی دقیق با خوش قولی

  • استفاده از رانندگان مسلط به مسیریابی و آشنا به کلیه مناطق تهران

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : وانت بار پونک, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 1:27

یکی از مهم ترین دستگاه هایی که در صنایع بزرگ و کوچک برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد، شیرینگ پک است. در واقع می توان گفت شیرینگ پک یک روش بسته بندی است که در آن با استفاده از نایلون های مخصوص و گرما بسته بندی محصولات انجام می شود. این دستگاه دارای مدل های مختلفی می باشد که بر حسب نوع محصولی که می خواهید بسته بندی نمایید و نیاز مجموعه تولیدی می توانید یکی از انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک را تهیه نمایید.

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن در صنعت بسته بندی

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

شیرینگ پک Shrink pack یکی از مهم ترین روش های بسته بندی است که با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود. عملکرد دستگاه شیرینگ پک به این گونه است که با استفاده از گرمای مناسب نایلون و یا همان فیلم شیرینگ را متناسب با اندازه محصولات به دور آن ها جمع می کند و به اصلاح محصول بسته بندی می شود. دستگاه شیرینگ پک در صنایع محتلف کاربرد دارد و دارای انواع مختلفی است. استفاده از این دستگاه برای بسته بندی محصولات به دلیل سرعت، کیفیت و قیمت مناسب دستگاه شیرینگ پک بسیار مناسب است.
این مدل از دستگاه بسته بندی دارای دو قسمت مهم دوخت و تونل حرارتی می باشد. در قسمت دوخت نایلون شیرینگ بر روی محصول برش داده و فیکس می شود. در این قسمت با استفاده از مکانیزم هایی خاص فیلم شیرینگ ثابت نگه داشته تا وارد مرحله تونل شود. در قسمت تونل نیز با استفاده از حرارت نایلون بر روی محصولات قرار گرفته و محکم می شود. سپس با استفاده از فن ها خنک کننده فیلم شیرینگ خنک شده و امر بسته بندی پایان می پذیرد.

انواع دستگاه شیرینگ پک

همان طور که اشاره شد این دستگاه بسته بندی دارای انواع مختلفی می باشد که بر حسب نوع محصول و نیاز برای بسته بندی می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. از انواع پرکاربرد این محصول می توان به این موارد اشاره نمود:

  •  دستگاه شیرینگ پک تونلی
  • شیرینگ پک نیمه اتوماتیک و اتوماتیک
  • شیرینگ پک کابینی دستی

دستگاه شیرینگ پک تونلی

مدل های تونلی دارای سرعت بسته بندی بسیار سریعی هستند و معمولا در در کاخانه های و شرکت های صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع بسته بندی از تونل های حرارتی استفاده می شود و قابلیت کنترل دما، تنطیم جریان هوا و سرعت حرکت بر روی نوار نقاله وجود دارد. از این محصولات می توان برای بسته بندی چند کالا در کنار هم استفاده نمود. فیلم های مورد استفاده برای بسته بندی در این مدل معمولا از نوع پی وی سی و pof  می باشد. این مدل از دستگاه بسته بندی دارای سه مدل شیرینگ پک تونلی گازی، برقی و دوگانه سوز است که عمده تفاوت آن ها در نوع مصرف سوخت مورد استفاده می باشد.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

در دستگاه کابینی بر خلاف دستگاه تونلی برای بسته بندی محصولات کوچک و تکی مانند کتاب، محصولات غذایی و ... استفاده می شود. این مدل از دستگاه های بسته بندی به صورت نیمه اتوماتیک در بازار موجود می باشند و مکانیزم عملکرد در آن ها به این صورت است که محصول به صورت دستی در داخل نایلون بسته بندی قرار گرفته و به بخش تونل حرارتی ارسال می شود. در تونل حرارتی عمل انقباض و بسته بندی انجام می شود. به طور معمول فرآیند بسته بندی هر محصول 10 ثانیه به طول می انجامد. از دستگاه شیرینگ کابینی در محل هایی مانند رستوران ها، هتل ها، قنادی ها و .. استفاده می شود.

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن در صنعت بسته بندی

نحوه کارکرد دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

بسته بندی توسط شیرینگ پک دارای مراحل مختلفی می باشد. این بسته بندی به طور کلی بدین صورت انجام می پذیرد.

  1. در مرحله اول محصول مورد نظر برای بسته بندی وارد بخش دوخت می شود. در این قسمت تیغه دوخت قرار دارد که باعث می شود نایلون شیرینگ دور محصول قرار گیرد.
  2. در این مرحله محصولات که فیلم شیرینگ بر روی آن ها قرار گرفته وارد یک تونل حرارتی می شوند. در این تونل حرارتی نایلون شیرینگ بر روی محصول کشیده شده و منقبض می شود. این تونل می توان گازی، برقی و یا دوگانه سوز باشد و باید دمایی حدودا 180 درجه سانتی گراد را تولید نماید.
  3.  در مرحله آخر با استفاده از فن های خنک کننده موجود بر روی دستگاه بسته بندی، حرارت نایلون های کشیده شده بر روی محصولات گرفته می شود.

مزیت های استفاده از دستگاه شیرینگ پک

از مزایای استفاده از این دستگاه برای بسته بندی می توان به این موارد اشاره نمود:

  •  جلوگیری از ورود و نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل بسته بندی
  • جلوگیری از شکستن محصول و یا پاره شدن بسته بندی و کارتن محصولات
  • حمل و نقل ساده و سریع محصولات
  •  یک بسته بندی شفاف است که می توانید زیبایی را هم به این شفافیت اضافه نمایید.
  • در برخی از محصولات باعث افزایش عمر مفید محصول و امکان افزایش نگهداری طولانی تر آن ها می شود.

شما می توانید از طریق خرید این محصولات از ماشین سازی شیرزاد بسته بندی بدون دردسر و سریع محصولات خود را تجربه نمایید. قیمت دستگاه شیرینگ پک در ماشین سازی شیرزاد بسیار مناسب و به صرفه است. همچنین این دستگاه های بسته بندی دارای بالاترین کیفیت می باشند.

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن در صنعت بسته بندی

https://www.aparat.com/v/ZnziT

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : شیرینگ پک, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 121 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 0:59

ﺳﺮﻧﮓ یک لوله ی استوانه ای می باشد، که در بخش داخلی آن یک ﭘﻴﺴﺘﻮن ﻗﺮار داده شده است، و ﺑﺎ ﻋﻘﺐ ﻛﺸﻴﺪن اﻳﻦ ﭘﻴﺴﺘﻮن ﻣﺎﻳﻊ، ﮔﺎز و ﻳﺎ ﻫﻮا وارد ﻟﻮﻟﻪ اﺳﺘﻮاﻧﻪ ای می شود، و ﺑﺎ فشار دادن آن به ﺟﻠﻮ باعث می شود، تا از ﻫﻤﺎن ﻣﺤﻞ ورودش ﺧﺎرج ﺷﻮد. نکته ی مهمی که در این مورد وجود دارد، این است، که ﺗﺰرﻳﻖ ﻫﻮا ﺑﻪ داﺧﻞ رگ ها ﺑﺴﻴﺎر ﺧﻄﺮﻧﺎک می باشد، و می تواند ﺑـﺎ اﻳﺠﺎد آﻣﺒﻮلی هوا منجر به ﻣﺮگ افراد شود. جنس بدنه ی سرنگ از پلاستیک ﻳﺎ ﺷﻴﺸﻪ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه، ﻛﻪ ﺑﺮ روی آن ﻣﺪرج ﺷﺪه، و ﺣﺠﻢ ﻣﺎﻳﻊ درون آن را ﺑﺮﺣﺴﺐ سی سی ﺷﻔﺎف و ﻳﺎ میلی لیتر ﻧﺸﺎن می دهد. ﺑﺪﻧﻪ ی سرنگ ﻛﺎﻣﻼً بی رﻧﮓ می باشد، تا بتوانید محتویات درون سرنگ را ببینید. سرنگ ها به صورت کاملاً استریل می باشد، و اکثراً برای انجام تزریقات در منزل، نمونه گیری (آزمایش خون)، تزریق آمپول در منزل، تزریق سرم در منزل مورد استفاده قرار می گیرند.

سرنگ چیست؟

اجزاء سرنگ

  • محفظه یا بدنه

مخزنی که در داخل سرنگ وجود باید دو کار مختلف را انجام دهد.

  1. با توجه به این که بدنه ی سرنگ شفاف می باشد، می توانید داخل سرنگ را ببینید، و در صورت وجود حباب می توانید از حضور آن معطلع شوید.
  2. هم چنین مدرج بودن محفظه باعث می شود، تا میزان مایع تزریقی کنترل شود.
  • پیستون

پیستون سرنگ موظف است، تا فشار وارده از سمت سیلندر را کنترل کند. همچنین از نشت ماده‌ ی تزریق به فضای بین سیلندر و بدنه جلوگیری می کند.

  • سیلندر

سیلندر بخشی می باشد، که به گسکت متصل شده، و باعث آسان کردن و راحتی استفاده می شود.

  • سر سوزن

سر سوزن (نیدل) با توجه به نوع سرنگ می تواند به صورت پیچی و یا فشاری روی بدنه بسته شود‌. 

انواع سرنگ تزریقات 

سرنگ ها در مدل های مختلفی برای انجام انواع تزریقات مورد استفاده قرار می گیرند. سرنگ ها از نظر حجم در مدل های مختلف (2، 3، 5، 10، 20، 50) تقسیم می شوند، و کوچکترین حجم آن ها از 0.3 سی سی آغاز می شود.

هر سی سی معادل یک میلی لیتر می باشد. بزرگ ترین سرنگ ها، سرنگ هایی با حجم ۵۰ سی سی و سرنگ گاواژ (سرنگ گاوی) می باشند. هم چنین می توان سرنگ ها را بر اساس نوک آن ها نیز طبقه بندی کرد. بر این اساس به چهار دسته ی زیر تقسیم می شوند.

  • ساده
  • پیچی
  • کاتتری
  • خارج از مرکز 

سرنگ ها‌ را می توان به دو نوع سه تکه و دو تکه نیز طبقه بندی کرد. همه ی سرنگ های سه تیکه دارای قطعه ای به نام پیستون و سرنگ های دو تیکه این قطعه را ندارند. 

  • سرنگ سر پیچ دار (لوئر لاک)

سرنگ سر پیچ دار (لوئر لاک)

در سرنگ سر پیچ دار سر سوزن به طور کامل بر روی بدنه‌ی سرنگ متصل شده است، و همین موضوع باعث می شود، تا از نشت داروها به بیرون جلوگیری شود. این نوع از سرنگ ها از نوع سه تیکه (پیستون دار) هستند. 

  • سرنگ فشاری ساده (لوئر اسلیپ)

سرنگ فشاری ساده گزینه ی مناسبی برای تزریق دارو و خون گیری می باشد. اغلب در آزمایشگاه ها و مراکز درمانی از سرنگ ها استفاده می شود. سرنگ های ساده می تواند به صورت دو تکه و سه تکه ساخته شوند‌. قیمت این سرنگ ها نسبت به مدل قبلی کمتر می باشد.

  • سرنگ انسولین

سرنگ انسولین

از سرنگ انسولین برای تزریق انسولین در بیماران دیابتی استفاده می شود. این نوع از سرنگ ها در حجم های 0.3 سی سی، 0.5 سی سی و 1 سی سی ساخته می شوند. سرنگ انسولین در مدل های مختلف به صورت سر جدا، سر خود و لوئر لاک تولید می شوند. از نوع لوئر لاک این سرنگ می توان برای تزریق مواد مزوتراپی و ژل استفاده کرد.

  • سرنگ توبرکولین

سرنگ توبرکولین

سرنگ توبرکولین مناسب برای تزریق مایعاتی می باشد، که غلیظ هستند، و باید به مقدار کم تزریق شوند، مورد استفاده قرار می گیرند. از این سرنگ ها می توانید برای شست و شوی زخم استفاده کنید. سرنگ توبرکولین محفظه‌ ی باریک و سر سوزن کوتاه دارد‌. به همین خاطر برای انجام تزریقات کودکان مناسب می باشند. حجم این نوع سرنگ 1 سی سی می باشد.

  • سرنگ گاواژ

سرنگ گاواژ

سرنگ گاواژ بزرگ ترین و بالاترین حجم سرنگ یعنی ظرفیت 50 سی سی دارند، و فقط برای انتقال غذا و دارو مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی نوک آن به صورت مخروطی می باشد، که باعث کاربری راحت تر و قرار گرفتن راحت مایعات در داخل سوند معده می شود. هم چنین می توان برای شستشوی مثانه، تخلیه و ترشحات مواد از معده از آن استفاده کرد.

  • سرنگ شیشه ای

سرنگ شیشه ای

سرنگ شیشه ای نسبت به دیگر مدل ها مقاوم تر و با کیفیت تر می باشند، و هر زمانی که سرنگ های پلاستیکی قابل استفاده نباشند، می توان از این سرنگ ها استفاده کنید. حتماً باید با دستگاه اتوکلاو استریل شوند، و می توان چند بار از آن ها پس از استریل کردن مجدد استفاده کرد. این سرنگ ها قابلیت تحمل دمای بالا را دارند. هم چنین می توان برای تزریق ژل و بوتاکس از آن استفاده کرد. قیمت سرنگ های شیشه ای نسبت به سرنگ های پلاستیکی گران تر می باشد. 

  • سرنگ شستشو

هنگام که عصب کشی دندان ها انجام می شود، و هنگامی که کانال ریشه دندان از عصب دندان کاملاً پاکسازی شد، احتیاج به شست و شوی ریشه دارد. شست و شوی دندان به این دلیل انجام شود، که باقی مانده های ذرات پالپ و یا باکتری و میکروب هایی که احتمالاً در حین عصب کشی وارد کانال ریشه دندان شده اند، خارج شود.

برای شستشوی ریشه دندان از یک سرنگ شستشو و سر سوزن استفاده می شود، و پزشک معالج با توجه به میزان نیاز خود از محلول شستشو دهنده کشیده و به داخل کانال ریشه دندان هدایت می کند.

نکات مهم هنگام استفاده از سرنگ

انواع سرنگ در داروخانه

  • با توجه به این که سرنگ یک وسیله یک بار مصرف می باشد، به هیچ عنوان نباید از آن مجدداً استفاده کنید.
  • هر سرنگ برای یک شخص استفاده می شود. در صورتی که به صورت اشتراکی از سرنگ برای فرد دیگری استفاده شود، ممکن است، باعث انتقال بیماری‌ های خونی (ایدز، هپاتیت و…) شود.
  • سرنگ ها در بسته بندی استریل شده، قرار می گیرند. در صورتی که مشاهده کردید، بسته ی آن باز است، به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید.
  • بعضی از سرنگ‌ ها بدون سر سوزن به بازار عرضه می شوند. برای استفاده تزریقی از این سرنگ‌ ها باید سرسوزن را به طور جداگانه تهیه کنید.
  • با توجه به نوع تزریق سایز سرنگ را انتخاب کنید.
  • زمانی که سرنگ و یا سرسوزن بعد از باز کردن بسته بندی بر روی زمین افتاد، به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید. 
  • هنگام انجام تزریق وریدی سرنگ را به درستی هواگیری کنید.
  • در صورتی که سرسوزن به هر دلیلی شکسته بود، از آن استفاده نکنید. 
  • برای کم تر کردن میزان درد در بیماران به هنگام انجام تزریق مواد زیبایی مانند تزریق فیلر یا مزوتراپی و یا بوتاکس، از سرسوزن‌ های با گیج بالا (بالاتر از 25) و کوتاه استفاده کنید.
  • سرنگ و سرسوزن را در دسترس کودکان قرار ندهید.

https://salamatnovin.com/post/44/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B3%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : سرنگ تزریقات, تزریقات در منزل, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 1:43

تزریق یعنی وارد کردن داروهای مایع، مایعات یا مواد مغذی به صورت مستقیم به بدن افراد انجام می شود. شما می توانید از طریق انجام تزریقات در منزل نسبت به ترزیق آمپول در منزل، واکسن و یا انواع داروها به رگ، ماهیچه، پوست یا استخوان خود اقدام کنید.

انواع تزریقات در منزل

انواع تزریقات در منزل

زمانی که قرار است، تزریقات برای افراد انجام شود، یک سر سوزن بخش کوچکی از پوست را برای وارد کردن دارو برای اهداف درمانی سوراخ می‌ کند. پرستار و یا پزشکی که این کار را انجام می دهد، تزریقات را به درستی و با اطمینان انجام می‌ دهد. انجام تزریقات برای افراد مختلف با توجه به شرایطی که دارند، در مدل های مختلفی انجام خواهد شد. انجام بیشتر تزریقات شامل سوزن و سرنگ می باشد.

در ادامه به معرفی انواع تزریقات خواهیم پرداخت.

  • تزریق داخل وریدی IV       
  • تزریق عضلانی IM
  • تزریق زیرجلدی SC
  • تزریق داخل پوستی ID
  • تزریق داخل استخوانی IO

تزریق داخل وریدی

تزریق داخل وریدی به این معناست، که زمانی که داروهای مختلف را به داخل سیاهرگ تزریق می شود، زاویه ی تزریق حدود 30 درجه باشد. در بعضی از مواقع هم ممکن است، این تزریق با اتصال یک کاتتر به پوست انجام می‌ شود. (تزریق سرم در منزل) تزریق آهن جهت درمان کم خونی افراد انجام می شود، و محل استقرار کانولا وریدی است.

از تزریق داخل وریدی برای تزریق موارد زیر استفاده می شود.

  • تزریق محلول های مایع و الکترولیت ها برای آن دسته از افرادی که از کمبود آب رنج می برند.
  • افرادی که تحت عمل جراحی و یا بیهوشی عمومی قرار گرفته اند.
  • تزریق داروهای مسکن بعد از عمل
  • تزریق خون و یا فرآورده های خونی 
  • رژیم غذایی را برای افرادی که به شدت دچار سوء تغذیه هستند.
  • تجویز آهن به افرادی که دچار فقر آهن هستند.
  • تزریق رنگ کنتراست به افرادی که آزمایش تصویر برداری خاصی دارند.
  • تزریق استروئید مانند دگزامتازون
  • شیمی درمانی برای افراد مبتلا به سرطان
  • تزریق آنتی بادی های مونوکلونال برای درمان کرونا

نقاطی که برای تزریق داخل وریدی مورد استفاده قرار می گیرند، شامل:

  • پشت دست ها
  • جلو و پشت بخش تحتانی بازو
  • فرورفتگی جلوی آرنج

انجام سرم تراپی در منزل که به واسطه ی این روش مایعات مختلف اعم از سرم را برای درمان بیمار به او تزریق می کنند. انجام این کار زمانی به افراد توصیه می شود، که دچار خون ریزی، اسهال، استفراغ، سوختگی‌ ها شده باشند. هم چنین می توان از روش تزریق داخل وریدی در برخی از مواقع برای جایگزینی آب و الکترولیت مورد نیاز انسان نیز استفاده شود.

تزریق آمپول در منزل

تزریق عضلانی 

تزریق عضلانی به عنوان رایج ترین نوع تزریقات می باشد، که در این روش دارو مستقیماً در عضلات تزریق می‌ شود. انجام این نوع از تزریقات سبب جذب سریع داروهایی مانند پنی سیلین و ویتامین‌ ها (B12) می شود. دسترسی آسان آن به جریان خون و بهبود سریع بیمار می‌ شود. هم چنین انجام ترزیقات عضلانی یکی از بهترین و بی‌ خطرترین روش های تزریق دارو محسوب می‌ شود. 

از تزریق عضلانی برای تزریق موارد زیر استفاده می شود.

  • انواع واکسن ها 
  • تزریق دارو برای آن دسته از بیمارانی که نمی توانند از روش های متداول تزریقات استفاده کنند.
  • تزریق آنتی بیوتیک ها (پنی سیلین و استرپتومایسین)
  • تزریق هورمون ها (تستوسترون و مدروکسی پروژسترون)
  • تزریق کورتیکواستروئیدها 
  • بیمارانی که به بیماری ام اس مبتلا هستند، نیاز به این نوع تزریقات دارند. 

نقاطی که برای تزریق عضلانی مورد استفاده قرار می گیرند، شامل:

  • عضله شانه و بالای بازو
  • عضله خارجی ناحیه فوقانی ران
  • لگن

انجام تزریقات به روش تزریق عضلانی به صورت زیر انجام خواهد شد.

  • معمولاً از سرنگ 2-5 میلی لیتری استفاده می شود.
  • شماره و طول سوزن با توجه به نوع ماهیچه، محل تزریق یا میزان بافت چربی که ماهیچه مورد نظر را پوشانیده‌ است، و سن بیمار متفاوت می‌ باشد. جهت تزریق در ماهیچه سرینی از سوزن شماره 20-23 استفاده می‌ شود، و برای تزریق در ماهیچه دالی از سوزن شماره 23-25 استفاده می‌ شود.

تزریق زیرجلدی

تزریق زیرجلدی زمانی انجام خواهد شد، که داروی تجویز شده احتیاج به جذب آرام در بدن فرد داشته باشد. تزریق دارو در بافت زیر جلدی یعنی لایه چربی بین پوست و ماهیچه، انجام می‌ شود. تزریق انسولین و مورفین برای بیماران به این روش انجام خواهد شد. درد ناشی از این نوع از تزریق نسبت به دیگر نوع تزریقات کمتر می باشد، و احتمال واکنش به آن از جمله بروز عفونت کمتر خواهد بود.

از تزریق زیرجلدی برای تزریق موارد زیر استفاده می شود.

  • تزریق داروهای ضد درد مسکن (فنتانیل و مورفین)
  • تزریق انسولین برای بیماران دیابتی
  • تزریق هپارین (رقیق کننده خون)
  • تزریق برخی داروهای تجویزی در منزل (دوپیلوماب و داروهای باروری)
  • افراد مبتلا به اختلال لخته شدن خون نیز باید واکسن ها را به صورت زیرجلدی دریافت کنند.
  • تزریق انواع واکسن سرخک و آبله مرغان 

نقاطی که برای تزریق زیرجلدی مورد استفاده قرار می گیرند، شامل:

  • ناحیه بیرونی یا پشت بازو
  • ناحیه جلو و بیرونی بالای ران
  • ناحیه شکم

انجام تزریقات به روش تزریق زیرجلدی به صورت زیر انجام خواهد شد.

  • ابتدا پوست بدن بیمار به سمت بالا کشیده می شود.
  • سپس ورود سوزن به بافت سریع و تزریق به صورت آهسته انجام می شود.

تزریق داخل جلدی

پرستارانی که تزریق داخل جلدی انجام می دهند، با ایجاد یک برآمدگی کوچک و دقیقا زیر سطح پوست این کار را انجام می دهند. این نوع از تزریق طولانی ترین زمان جذب را دارد.

از تزریق داخل جلدی برای تزریق موارد زیر استفاده می شود.

  • آزمایش آلرژی
  • غربالگری سل
  • تزریق انواع واکسن آنفولانزا (Fluzone ID)

برای انجام این تزریقات معمولاً نقاطی از بدن که موهای کوتاه تری دارند، برای تزریق انتخاب می شود. به طور معمول این نقاط شامل سطح داخلی ساعد و قسمت فوقانی کمر و زیر کتف می باشد. محل تزریق داخل جلدی به هیچ عنوان نباید دارای زخم، بثورات پوستی و خال باشد.

تزریق داخل پوستی شامل تزریق مایعات به لایه دِرم و زیر لایه اپی درم پوست می باشد. این نوع تزریق به صورت برجسته در درمان شرایطی مانند توبکلوزیس، واکسیناسیون و آزمایش های آلرژی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. محل‌ های آن در بدن شامل قسمت فوقانی پشت و سطح داخلی ساعد با زاویه تزریق حدود 5 درجه می باشد.

تزریق عضلانی

تزریق داخل استخوانی 

تزریق داخل استخوانی فقط برای موارد اضطراری استفاده می کنند، چون دسترسی به این نقاط دشوار یا غیرممکن می باشد. با توجه به این که مغز استخوان دارای منابع خونی غنی می باشد، که به صورت مستقیم به سیستم گردش خون وصل می شود. جهت انجام تزریق داخل استخوانی بعد از ویزیت پزشک در منزل شما و یا مراکز درمانی از یک سوزن مخصوص برای سوراخ کردن مغز استخوان و رسیدن دارو به سیاهرگ استفاده می کند. این نوع از تزریق به عنوان یکی از سریع ترین روش ها برای دریافت مایعات، داروها و فرآورده های خونی به آن دسته از بیماران می باشد، که دارای شرایط اورژانسی می باشند.

شرایط اورژانسی که ممکن است، برای افراد اتفاق بیوفتد، شامل:

  • صدمات شدید 
  • عوارض زایمان
  • اوردوز دارو
  • مسمومیت تصادفی
  • ناراحتی تنفسی
  • تشنج های طولانی یا پشت سر هم
  • برق گرفتگی
  • شوک انسولین
  • تجویز دارو برای بیمار مبتلا به شوک سپتیک
  • سکته مغزی
  • ایست قلبی
  • تزریق بی حسی موضعی برای بیمارانی که عمل های سختی مانند عصب کشی دندان داشته اند، استفاده می شود.
  • تزریق داروهای ضد درد برای بیماران در مرحله پایانی بیماری

نقاطی که برای تزریق داخل استخوانی مورد استفاده قرار می گیرند، شامل:

  • استخوان ساق پا
  • استخوان ران
  • استخوان بالای بازو

تزریق داخل مفصلی 

تزریق داخل مفصلی برای درمان آرتروز، نقرس و التهاب تاندون مورد استفاده قرار می گیرد. با به کارگیری از این روش به مفصل آسیب‌ دیده تزریق می‌ شود، و به خارج شدن مایعات اضافی از مفصل کمک می کند.

تزریق داخل صفاقی 

تزریق داخل صفاقی برای آن دسته از بیمارانی استفاده خواهد شد، که مبتلا به سرطان می باشند، و تحت شیمی درمانی قرار گرفته اند.

تزریقات در منزل

عوارض جانبی انواع تزریق ها

انجام انواع تزریقات برای واکسن، سرم، داروها و... ممکن است، عوارض جانبی مختلفی را برای افراد در پی داشته باشد. از شایع ترین عوارضی که ممکن است، هنگام تزریق رخ دهد، می توان به درد در بازو یا تب خفیف و جزئی اشاره کرد. 

از دیگر عوارض جانبی ناشی از انجام تزریقات می توان به:

  • درد مداوم یا شدید در محل تزریق
  • قرمزی، تورم، گرما، علائم عفونت
  • آبسه (تجمع چرک در محل تزریق)
  • حالت تهوع، استفراغ، سرگیجه
  • واکنش آلرژیک
  • آسیب به بافت های زیرین
  • آسیب به اعصاب مجاور
  • آسیب به استخوان یا بروز عفونت
  • خون ریزی بیش از حد برای آن دسته از بیمارانی که دارای اختلالات خونریزی می باشند.
  • تشکیل لخته خون بزرگ در محل تزریق
  • غش

اشاره کرد. برای این که بتوانید از به وجود آمدن عوارض جانبی برای افراد جلوگیری کرد، بهتر است، در مورد استفاده ایمن از سوزن، سرنگ و داروهای تزریقی مراقب باشند.

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : تزریقات در منزل کرج, تزریق سرم در منزل, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 126 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 23:40

وانت بار دوستان در منطقه سعادت آباد تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار دوستان بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در سعادت آباد وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

ارتباط با ما:09922599177

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با وانت بار در سعادت آباد

بسته بندی لوازم و اثاثیه -وانت بار دوستان

همواره یکی از نگرانی های مشتریان ما و کسانی که قصد حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندی است.

ویژگی های بسته بندی صحیح 

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت جابجایی آنها می شود.

  • بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، سبب وارد شدن خسارات کمتری به آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

  • نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند فضای کمتری را می گیرند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

  • زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.


کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌ پیچ نیز کنید.

 

امنیت و اطمینان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه سعادت آباد

اطمینان خاطر و ایمنی در حمل و نقل با وانت بار- وانت بار دوستان

این روزها نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود. 

ذکر این نکته مهم و اساسی است که یکی از بخش های مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ایمنی در بسته بندی و سپس ایمنی در حمل و نقل می باشد.

اتوبار دوستان در منطقه سعادت آباد با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

باربری تهران با وانت بار، حمل بار از سعادت آباد به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگیری کار سخت و حساسی می باشد و نیاز به مهارت خاص خود دارد.چرا که احتمال آسیب و صدمه به بار بدلیل بعد مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.
بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

وانت بارو وانت بار تلفنی در منطقه سعادت آباد 

باربری و اتوباردوستان در منطقه سعادت آباد با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار و وانت بار تلفنی دوستان با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می دهیم.

استرس های اسباب کشی در شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را باوانت بار و وانت بار تلفنی دوستان در سعادت آباد تجربه کنید.

باربری ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار سعادت آباد

باربری ارزان قیمت و منصفانه با وانت بار در سعادت آباد- وانت بار دوستان

وانت بار ارزان به کیفیت خدمات خود می اندیشد. این نوع باربری ها در تلاشند که خدمات با کیفیت ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود.

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان ، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

بهترین خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار سعادت آباد

بهترین خدمات اتوبار در تهران و شهرستان با وانت بار در سعادت آباد- باربری دوستان

اتوبار دوستان در سعادت آباد ارائه دهنده خدمات نوین در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب کشی میتواند با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود این پروسه یا همان اثاث کشی افراد را برنامه ریزی، مدیریت و اجرا نماید.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائی به صورت کامل پوشش داده و مسیر جدیدی در این رابطه جلوی پای افرادی که مشغله یا توان انجام این کار را ندارند قرار دهند.

باربری دوستان در منطقه سعادت آباد ارائه دهنده تمامی خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی لوازم، جابجایی و ... می باشد تا بدین وسیله رضایت کامل شما مشتریان عزیز را بدست آورد.

قیمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار منطقه سعادت آباد 

قیمت مقرون به صرفه و ارزان حمل بار در سعادت آباد تهران- وانت بار دوستان

اولین سوالی که از باربر و یا شرکت باربری می شود، در مورد لیست خدمات و تعرفه های شرکت است.

در واقع عملکرد وانت بارتهران  به نرخ قیمت باربری بستگی دارد و می توان گفت قیمت باربری برای مردم اهمیت دارد.

نرخ قیمت باربری بر اساس اتحادیه باربری تهران می باشد. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از هر باربری را دارید به این نکته دقت کنید و زیر بار هزینه اضافی نروید.

ذکر این نکته لازم است که تعرفه باربری مربوط به حمل و بسته بندی و جابجایی بر اساس تعداد طبقات ، وجود یا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت کار کارگران متغیر است و بنا بر شرایط کار، قیمت در اتحادیه می تواند کم یا زیاد شود.

باربری شبانه روزی وانت بار در منطقه سعادت آباد

یکی از مواردی که ممکن است ذهن مشتریان را درگیر کند، ساعت مناسب تحویل بار است که هم آرامش شما و همسایگان حفظ شود و هم اینکه هنگام تحویل بار، در منزل حضور داشته باشید.

از آنجا که اتوبار دوستان در سعادت آباد به صورت 24 ساعت شبانه روز فعالیت می کند، شما می توانید در هر ساعتی که مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحویل بگیرید. 

هم چنین اگر محل مورد نظر شما برای تحویل بار شهرستان نیز باشد، باربری دوستان هر ساعتی از شبانه روز که مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحویل می دهد.

باربری و اتوباردوستان در کنار شما عزیزان است تا حمل بار به شهرستان های مختلف ایران را در اسرع وقت و با قیمتی مناسب انجام داده و رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اتو بار دوستان در منطقه سعادت آباد می توانید با ما در ارتباط باشید با کارشناسان مجرب ما صحبت کنید و هم چنین سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

ارائه تجهیزات و امکانات لازم اسباب کشی توسط اتوبار سعادت آباد

ارائه خدمات و امکانات وتجهیزات توسط وانت بار - وانت بار دوستان

جابجایی وسایل و اثاثیه بدون بسته بندی اصولی و صحیح تقریبا غیر ممکن است و البته بسته بندی صحیح باعث می شود که چیدمانی آسان و سریع پیش رو داشته باشیم.

تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی 

  • کارتن های رگال دار مخصوص البسه 

  • کارتن های استریل جهت مواد غذایی فریز شده

  • کارتن های بزرگ و کوچک چند لایه جهت جابجایی اثاثیه و خرده ریزها 

  • چسب پهن، ماژیک، برچسب 

  • عایق های ضربه گیر 

  • کیف حمل رخت خواب 

محافظت از لوازم باارزش در اسباب کشی توسط وانت بار سعادت آباد

محافظت از لوازم و وسایل اسباب کشی توسط وانت بار - وانت بار دوستان

خدمات باربری با هدف یاری رساندن به کسانی که قصد جابجایی را دارند صورت می گیرد. اگر شما از خدمات بهترین شرکت های فعال در این زمینه ( اتوبار دوستان در سعادت آباد) بهره مند شوید از عهده باربری وسایل خود در سریع ترین زمان ممکن و براحتی برمی آیید و در پایان نیز از نتیجه کار خود راضی خواهید بود.

در واقع یکی از نکات مهم قبل از اسباب کشی این است که از قبل آماده جمع آوری وسایل باشید به خصوص وسایل ارزشمند.

لوازم و وسایل گرانبها و یا با ارزش اشخاص حقیقی (مدارک و لوازم شخصی) و یا اشخاص حقوقی (مدارک و یا سرمایه های شرکت ها، سازمان ها) که هر کدام به چند دسته تقسیم بندی می شوند و باید در حفظ و نگهداری آنها کاملا دقت کرد چرا که در صورت گم شدن و یا آسیب دیدن در زمان باربری و حمل بار، ممکن است دچار ضررهای جبران ناپذیری شوید.

از جمله لوازمی مانند:

  • مدارک شخصی (شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، مدارک تحصیلی، مالی، سند خانه و غیره)

  •  مدارک سازمانی و رسمی شرکت ها، سازمان ها، بانک ها شامل اسناد بسیار مهم ثبت شرکت و یا سازمان و مدارکی که صرفا مدیران به آنها دسترسی دارند (مانند بعضی از پرونده ها و اسناد مالی بسیار مهم) 

  • پول، طلا و جواهرات، ارز و کلیه دارایی ها و پس انداز خانواده 
  •  برخی اشیاء قیمتی و یادگاری های قدیمی از جمله فرش های بسیار با ارزش دست ساز و یا تابلوهای نفیس
  •  برخی اشیاء شکستنی مهم و حساس با ارزش 

حمل جهیزیه عروس توسط اتوبار در سعادت آباد

حمل بار و حمل جهیزیه عروس یکی از کارهای سخت و پیچیده ای است که می توان از شرکت های اتوبار درخواست نمود. اصولا جابجایی جهیزیه عروس حساسیت های خاص خود را دارد و باید دقت و توجه کافی به این موضوع داشت.

حمل جهیزیه عروس معمولا در گیر و دار برگزاری مراسم عروسی و پیش از آن باید انجام شود. از این رو معمولا خانواده ها فرصت کافی برای رسیدگی به تمامی امور حمل جهیزیه عروس ندارند.

برای حمل جهیزیه عروس نیاز به بسته بندی ویژه و ماشین باربری مجهزی است تا بتوان این وسایل حساس ، گرانقیمت و نو را بدون آسیب و خسارت به خانه جدید عروس و داماد منتقل نمود.

شما می توانید از شرکت های باربری و حمل بار برای حمل جهیزیه عروس استفاده نمایید.  کارگر اسباب کشی ماهر و با تجربه می توانند به سرعت کل جهیزیه عروس را در زمانی کوتاه بسته بندی نمایند و سپس آنها را درون کامیون حمل اثاثیه بارگیری کرده و به سمت مقصد حرکت نمایند. کار این افراد تنها با تخلیه جهیزیه تمام  نمی شود بلکه شما می توانید برای چیدمان وسایل در جای خود از باربران کمک بگیرید.

آنها سنگین ترین و مشکل ترین وسایل مثل:

یخچال ساید بای ساید
میز نهارخوری و شیشه آن
آینه شمعدان
انواع وسایل تزئینی حساس
بوفه و سرویس خواب
و ... را به سادگی حمل نموده و در جایی که مد نظر شماست قرار می دهند.

جابجایی اجسام سنگین توسط وانت بار در منطقه سعادت آباد

جابجایی-و-حمل-نقل-اجسام-سنگین-بانیسان-بار-دوستان

یکی از چالش هایی که به هنگام انجام امور مربوط به اسباب کشی و یا خرید لوازم منزل با آن رو به رو هستیم جابجایی اجسام سنگین است. حمل و جابجایی وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، میز بیلیارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعایت اصول و نکات ایمنی و همچنین کمک گرفتن از افراد متبحر در این زمینه مانند کارگران حمل اثاثیه منزل را می طلبد.

پیشنهاد ما در بلند کردن جعبه ها در اسباب کشی به شما عزیزان این است که امور مربوط به جابجایی و حمل اسباب و وسایل سنگین را به باربری های مطمئن بسپارید. چراکه تمام افرادی که در باربری ها خدمات حمل و بسته بندی را انجام می دهند افرادی متبحر هستند و نسبت به حمل تمام اثاثیه های منزل و اداره تسلط کافی را دارند و بدون هیچگونه آسیب دیدگی این کار را برای شما انجام می دهند.

استفاده از خدمات باربری باعث می شود تا بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید و حین جابجایی دچار مشکل شوید و به وسایلتان خسارتی وارد شود بتوانید باربری بی دردسر را تجربه نمایید.

https://freight-nissan.ir/post/21/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : وانت بار سعادت آباد, وانت بار غرب تهران, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 113 تاريخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401 ساعت: 20:05

دستگاه بستنی ساز یکی از پرفروش ترین محصولات صنایع برودتی یخچال سازان ونوس می باشد، که برای تولید بستنی در بستنی و آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها، لبنیاتی ها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای مکان های گفته شده، می توان به یخچال بستنی اسکوپی، شربت سرد کن، یخ در بهشت ساز، یخچال بستنی میهن اشاره کرد.

دستگاه بستنی ساز صنعتی در مدل های مختلفی از قبیل بستنی ساز قیفی، بار سفت کن بستنی طراحی و تولد می شوند. جنس بدنه ی بستنی ساز صنعتی از نوع استیل ضدزنگ می باشد، به همین خاطر در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها مقاوم و به راحتی می توانید مخزن دستگاه بستنی قیفی را تمیز کنید، و برای استفاده ی مجدد آماده کنید.

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

دستگاه بستنی ساز صنعتی

دستگاه بستنی ساز قیفی در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می شود، و قابلیت تولید بستنی در طعم ها و رنگ های مختلف به صورت ساده و لبه رنگی را دارد. بستنی سازها قابلیت تولید جلاتو، دسر های میوه ای، خامه ای و... را دارند. موتور دستگاه بستنی از نوع گیربکسی قدرتمند، و عایق بندی یخچال بستنی ساز از نوع تزریق فوم جهت جلوگیری از هدر رفتن سرمای داخل مخزن و شل شدن مایع بستنی می باشد. بدنه ی دستگاه بستنی سازی دو و یا سه جداره می باشد.

دستگاه بستنی ساز خانگی

دستگاه بستنی ساز خانگی با توجه به این که در ابعاد کوچکتری طراحی و تولید می شوند، به همین خاطر می توانید در مکان هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستید، استفاده کنید. دستگاه بستنی ساز قیفی خانگی به خاطر داشتن ابعاد مناسب و اشغال فضای کم گزینه ای مناسب برای خرید و تهیه بستنی با طعم دلخواه در خانه می باشد. قیمت دستگاه بستنی ساز خانگی با توجه به نوع مدلی که انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود. 

انواع دستگاه بستنی ساز

  • دستگاه بستنی ساز ایستاده 

بستنی سازهای ایستاده با توجه به این که ابعاد بزرگتری در مقایسه با بستنی سازهای خانگی دارند، اغلب در قنادی ها، مغازه های لبنیاتی، بستنی فروشی ها، کافی شاپ های بزرگ، آبمیوه فروشی ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. بستنی سازهای ایستاده شمس و نیکنام به عنوان بهترین دستگاه بستنی قیفی شناخته شده اند، به همین خاطر طرفداران زیادی دارد. دستگاه بستنی ساز قیفی صنعتی قابلیت تولید بستنی سنتی، میوه ای، اسکوپی و جلاتو را دارند.

  • دستگاه بستنی ساز رومیزی 

دستگاه بستنی ساز رومیزی یکی از مدل های دستگاه بستنی ساز صنعتی قیفی می باشد، که به خاطر داشتن ابعاد کوچکتر در مکان های مختلفی اعم از کافه ها، منازل، قنادی ها، بستنی فروشی های کوچک و... مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه بستنی ساز کوچک این است، که شما به راحتی می توانید آن ها را جا به جا کنید.

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

قیمت بستنی ساز صنعتی با توجه به عوامل مختلفی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، متغیر می باشد. هم چنین ممکن است، نوسانات بازار بر روی قیمت دستگاه بستنی تأثیرگذار باشد. 

  • نوع دستگاه (ایرانی و خارجی)
  • برند
  • ظرفیت تولید بستنی
  • نوع برق مصرفی (تک فاز و سه فاز)
  • قابلیت لبه رنگی یا دو رنگی بودن بستنی
  • نوع موتور
  • تعداد قیف تولید کننده و...

برای استعلام قیمت دستگاه بستنی ساز خارجی و ایرانی با شماره های درج شده، در سایت تماس حاصل فرمایید، و نسبت به خرید ارزانترین دستگاه بستنی ساز به صورت اینترنتی اقدام کنید. هم چنین در صورتی که قادر به خرید این محصول نیستید، می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی دست دوم با کارشناس مجموعه تماس بگیرید.

بهترین مارک دستگاه بستنی ساز صنعتی

  • بستنی ساز شمس 
  • بستنی ساز نیکنام 
  • بستنی ساز کارپیژل ایتالیایی
  • بستنی ساز اوشن پاور کره ای 
  • بستنی ساز البرز سرمایش  
  • بستنی ساز کارپیجیانی ایتالیایی
  • بستنی ساز گوشن چینی

نحوه ی کارکرد دستگاه بستنی ساز صنعتی 

بستنی قیفی ساز نسبت به بستنی سازهای خانگی دارای عملکرد متفاوتی می باشد، و این تفاوت عملکرد به خاطر قطعات به کار گرفته شده، در بدنه ی دستگاه می باشد، و یخچال بستنی قیفی برندهای مختلف می تواند عملکرد متفاوتی نسبت به هم خواهند داشت. کار کردن با دستگاه قیف زن بستنی راحت می باشد، و احتیاجی به تخصص خاصی ندارد.

انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی

بستنی ساز شمس

دستگاه بستنی ساز شمس یکی از محبوب ترین بستنی سازهای ایرانی می باشد، که توسط برند شمس به بازار عرضه می شود. جنس بدنه ی دستگاه بستنی صنعتی از نوع استیل ضد زنگ می باشد، به همین خاطر می توانید در هر منطقه ای با هر نوع شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید. مجموعه ی یخچال سازان ونوس یکی از نمایندگی دستگاه بستنی شمس را دارد، و برای راحتی مشتریان خود ارسال بار به تمام نقاط کشور دارد. قیمت دستگاه بستنی ساز شمس با توجه به مدل انتخابی شما، نوسانات بازار، دیگر قطعات به کار گرفته شده، در بدنه متغیر می باشد.

  • بستنی ساز شمس مدل امپراطور

لیست قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی شمس

دستگاه بستنی ساز شمس مدل امپراطور قابلیت تولید 700 عدد بستنی را در هر ساعت دارد. با توجه به این که قدرت موتور این دستگاه بستنی ساز قیفی شمس 3 اسب بخار می باشد، باعث می شود، تا راندمان کاری بستنی ساز شمس بالا رفته، و لرزش دستگاه هنگام کارکرد را به کمترین میزان خود برساند.

این مدل از بستنی ساز قیفی قابلیت تولید بستنی دو رنگ را دارد. مخزن های این دستگاه از جنس استیل یا فولاد ضد زنگ با درصد کروم بالا می باشد.

 مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز شمس مدل امپراطور 

ساخت کشور                  ایران
برندشمس
مدلامپراتور
ابعاد165*93*75 سانتی متر
برقسه فاز
آمپر10 آمپر
تولید بستنی700 عدد بستنی 75 گرمی در ساعت
توان کمپرسور اصلی3 اسب بخار
توان کمپرسور نگه دار   1/6 اسب بخار
توان موتور همزن3 اسب بخار
گنجایش مخزن25 + 25 کیلو گرم
کندانسورهوایی
بدنهاستیل
وزن320kg
  • بستنی ساز شمس مدل پرستیژ

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز شمس مدل پرستیژ

ساخت کشورایران
مدلپرستیژ
برقسه فاز با تولید بالا
ظرفیت هر مخزن15 لیتر
اینورتر و عملکرد بهینهدارد
قدرت کندانسور تهیه بستنی3 اسب بخار
تعداد قیف3 قیف
قدرت کمپرسوربالا
ظرفیت تولید بستنی500 بستنی در هر ساعت 
قدرت موتور2 اسب بخار
قدرت کندانسور نگه داری بستنی 1.6 اسب بخار
  • بستنی ساز شمس مدل لاکچری

بستنی ساز صنعتی

مشخصات فنی بستنی ساز شمس مدل لاکچری

نام محصول

دستگاه بستنی قیفی شمس

مدل

لاکچری

میزان تولید در ساعت(قیف 75g)

300-350 عدد

نوع کمپرسور

پیستونی

قدرت کمپرسور(HP)

1/5 اسب

کمپرسور نگه دارنده(HP)

1/6 اسب

موتور همزن(HP)

2 اسب

اینورتر

دارد

جنس پاروی همزن

ترمو پلاستیک

مبرد کمپرسور سیلندر

R22

مبرد کمپرسور مخزن

R134A

سیستم کنترل

الکترونیکی

تغذیه کننده سیلندر

سوپاپ قطره ای

نوع بستنی

دو رنگ قیفی

ظرفیت مخزن(kg)

15+15

کندانسور

هوایی

برق تغذیه

~-220V-50HZ

وزن خالص(kg)

290

عرض(cm)

65

طول(cm)

93

ارتفاع(cm)

159

ارتفاع با تاج درب(cm)

183

جنس بدنه

استنلس استیل

کشور سازنده

ایران

گارانتی

دارد

نوع برق مصرفی

تک فاز

  • قیمت دستگاه بستنی شمس سناتور

قیمت دستگاه بستنی ساز شمس مدل سناتور

مشخصات فنی بستنی ساز شمس مدل سناتور

مدل

سناتور

میزان تولید در ساعت (قیف 75g)  

250-300 عدد

نوع کمپرسور

پیستونی

قدرت کمپرسور (HP)

1/5 اسب

کمپرسور نگه دارنده (HP)

1/6 اسب

موتور همزن (HP)

2 اسب

اینورتر

دارد

جنس پاروی همزن

ترمو پلاستیک

مبرد کمپرسور سیلندر

R22

مبرد کمپرسور مخزن

R134A

سیستم کنترل

الکترونیکی

تغذیه کننده سیلندر

سوپاپ قطره ای

نوع بستنی

دو رنگ قیفی

ظرفیت مخزن (kg)

15+15

کندانسور

هوایی

برق تغذیه

~-220V-50HZ  

وزن خالص (kg)

280

عرض (cm)

61

طول (cm)

83

ارتفاع (cm)

150

ارتفاع با تاج درب (cm)

174

جنس بدنه

استنلس استیل

کشور سازنده

ایران

گارانتی

دارد

نوع برق مصرفی

تک فاز

  • بستنی ساز سوپر سناتور شمس

قیمت دستگاه بستنی شمس سوپر سناتور

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز شمس مدل سوپر سناتور 

نام محصول

دستگاه بستنی قیفی شمس

مدل

سوپر سناتور

میزان تولید در ساعت (قیف 75g)

350-400 عدد

نوع کمپرسور

پیستونی

قدرت کمپرسور (HP)

2 اسب

کمپرسور نگهدارنده (HP)

1/6 اسب

موتور همزن (HP)

3 اسب

جنس پاروی همزن

ترمو پلاستیک

مبرد کمپرسور سیلندر

R22

مبرد کمپرسور مخزن

R134A

سیستم کنترل

الکترونیکی

تغذیه کننده سیلندر

سوپاپ قطره ای

نوع بستنی

دو رنگ قیفی

ظرفیت مخزن (kg)

15+15

کندانسور

هوایی

برق تغذیه

~380V-50HZ-3

وزن خالص (kg)

300

عرض (cm)

61

طول (cm)

83

ارتفاع (cm)

150

ارتفاع با تاج درب (cm)

174

جنس بدنه

استنلس استیل

کشور سازنده

ایران

گارانتی

دارد

نوع برق مصرفی

سه فاز

  • بستنی ساز مینی سناتور شمس

قیمت دستگاه بستنی ساز

مشخصات فنی بستنی ساز شمس مدل مینی سناتور

ابعاد                                     75*75*55
قدرت کمپرسور 3/4 
وزن 140 kg
جنس بدنه استیل استنلس
میزان تولید در ساعت    80 -100
نوع برق مصرفیتک فاز 
کندانسور هوایی
کمپرسور نگه دارنده1/8 اسب 
موتور همزن 3/4 اسب 
جنس پاروی همزن ترمو پلاستیک 
برق تغذیه220V
سیستم کنترلالکتریکی
تغذیه کننده سیلندرسوپاپ قطره ای      
نوع بستنیقیفی تک رنگ 
ظرفیت مخزن15
گارانتی 18 ماه
  • بستنی ساز ژله ای سه فاز شمس

قیمت بستنی ساز صنعتی

بستنی ساز نیکنام 

بستنی ساز قیفی نیکنام برای کنترل کارکرد دستگاه دارای صفحه ی نمایشگر دیجیتال در بدنه ی دستگاه می باشد، تا با تنظیم و کنترل دستگاه بتوانید دمای سیلندری که مخصوص ساخت بستنی است، و مخزن نگه داری مایع بستنی را چک کنید.

دستگاه بستنی ساز نیکنام مجهز به دو کمپرسور می باشد، که از کمپرسور اصلی برای ساختن بستنی و از کمپرسوری که کوچک تر می باشد، برای نگهداری مایع بستنی زمان توزیع و نگهداری دارای مدت زمان 5 دقیقه در زمان شست و شو جهت جلوگیری از خرابی پاروی همزن و شیر خروجی بستنی به کار برده می شوند. قیمت دستگاه بستنی ساز نیکنام با توجه به مدل انتخابی، نوسانات بازار، قطعات به کار گرفته شده در تولید و... متفاوت خواهد بود.

  • بستنی ساز نیکنام مدل دلارام هرمتیک

دستگاه بستنی دلارام

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام هرمتیک

مدل

دلارام تک فاز هرمتیک

دلارام سه فاز هرمتیک
میزان تولید در ساعت (قیف 75g)

250 عدد

260 عدد
نوع کمپرسور

هرمتیک

هرمتیک
قدرت کمپرسور (HP)

1/5 اسب

1/5 اسب
کمپرسور نگه دارنده (HP)

1/8 اسب

1/8 اسب
موتور همزن (HP)

3

2
جنس پاروی همزن

ترمو پلاستیک

ترمو پلاستیک
مبرد کمپرسور سیلندر

R404 A

R404 A
مبرد کمپرسور مخزن

R134 A

R134 A
سیستم کنترل

الکترونیکی

الکترونیکی
تغذیه کننده سیلندر

سوپاپ قطره ای

سوپاپ قطره ای
نوع بستنی

دو رنگ قیفی

دو رنگ قیفی
ظرفیت مخزن (kg)

15+15

15+15
کندانسور

هوایی

هوایی
برق تغذیه

~380V-50HZ-3

~380V-50HZ-3
وزن خالص (kg)

250

250
عرض (cm)

63

63
طول (cm)

80

80
ارتفاع (cm)

146

146
ارتفاع با تاج درب (cm)

170

170
جنس بدنه

استنلس استیل

استنلس استیل
کشور سازنده

ایران

ایران
گارانتی

دارد

دارد
نوع برق مصرفی

تک فاز

سه فاز
  • بستنی ساز نیکنام مدل دلارام تک فاز اینورتر دار

قیمت دستگاه بستنی ساز نیکنام

مشخصات فنی بستنی ساز نیک مدل دلارام تک فاز اینورتر دار

مدل

دلارام تک فاز اینورتر

میزان تولید در ساعت (قیف 75g)

300 عدد

نوع کمپرسور

پیستونی

قدرت کمپرسور (HP)

1/5 اسب

کمپرسور نگهدارنده (HP)

1/8 اسب

موتور همزن (HP)

3

اینورتر

دارد

جنس پاروی همزن

ترمو پلاستیک

مبرد کمپرسور سیلندر

R404 A

مبرد کمپرسور مخزن

R134 A

سیستم کنترل

الکترونیکی

تغذیه کننده سیلندر

سوپاپ قطره ای

نوع بستنی

دو رنگ قیفی

ظرفیت مخزن (kg)

15+15

کندانسور

هوایی

برق تغذیه

~-220V-50HZ

وزن خالص (kg)

265

عرض (cm)

63

طول (cm)

80

ارتفاع (cm)

146

ارتفاع با تاج درب (cm)

170

جنس بدنه

استنلس استیل

کشور سازنده

ایران

گارانتی

دارد

نوع برق مصرفی

تک فاز

  • بستنی ساز نیکنام مدل دلارام تک فاز بیتزر

نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام

مشخصات فنی  دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام تک فاز بیتزر

نام محصول

دستگاه بستنی قیفی نیکنام

مدل

دلارام تک فاز بیتزر

میزان تولید در ساعت (قیف 75g)

350 عدد

نوع کمپرسور

پیستونی

قدرت کمپرسور (HP)

1/5 اسب

کمپرسور نگهدارنده (HP)

1/8 اسب

موتور همزن (HP)

3

جنس پاروی همزن

ترمو پلاستیک

مبرد کمپرسور سیلندر

R22

مبرد کمپرسور مخزن

R134 A

سیستم کنترل

الکترونیکی

تغذیه کننده سیلندر

سوپاپ قطره ای

نوع بستنی

دو رنگ قیفی

ظرفیت مخزن (kg)

15+15

کندانسور

هوایی

برق تغذیه

~-220V-50HZ

وزن خالص (kg)

262

عرض (cm)

63

طول (cm)

80

ارتفاع (cm)

146

ارتفاع با تاج درب (cm)

170

جنس بدنه

استنلس استیل

کشور سازنده

ایران

گارانتی

دارد

نوع برق مصرفی

تک فاز

  • بستنی ساز نیکنام مدل دلارام سه فاز 1.5 اسب

دستگاه بستنی نیکنام اقساطی

دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز 1.5 اسب

نام محصول

دستگاه بستنی قیفی نیکنام

مدل

دلارام سه فاز 1/5 اسب

میزان تولید در ساعت (قیف 75g)

350 عدد

نوع کمپرسور

پیستونی

قدرت کمپرسور (HP)

1/5 اسب

کمپرسور نگه دارنده (HP)

1/8 اسب

موتور همزن (HP)

2

جنس پاروی همزن

ترمو پلاستیک

مبرد کمپرسور سیلندر

R404 A

مبرد کمپرسور مخزن

R134 A

سیستم کنترل

الکترونیکی

تغذیه کننده سیلندر

سوپاپ قطره ای

نوع بستنی

دو رنگ قیفی

ظرفیت مخزن (kg)

15+15

کندانسور

هوایی

برق تغذیه

~380V-50HZ-3

وزن خالص (kg)

260

عرض (cm)

63

طول (cm)

80

ارتفاع (cm)

146

ارتفاع با تاج درب (cm)

170

جنس بدنه

استنلس استیل

کشور سازنده

ایران

گارانتی

دارد

نوع برق مصرفی

سه فاز

  • بستنی ساز نیکنام سه فاز مدل TM1600

دستگاه بستنی ساز نیکنام tm1600

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام سه فاز مدل TM1600

نام محصول

دستگاه بستنی قیفی نیکنام

مدل

سه فاز TM1600

میزان تولید در ساعت (قیف 75g)

800 عدد

نوع کمپرسور

پیستونی

قدرت کمپرسور (HP)

3 اسب

کمپرسور نگهدارنده (HP)

1/8 اسب

موتور همزن (HP)

4

جنس پاروی همزن

ترمو پلاستیک

مبرد کمپرسور سیلندر

R404 A

مبرد کمپرسور مخزن

R134 A

سیستم کنترل

الکترونیکی

تغذیه کننده سیلندر

سوپاپ قطره ای

نوع بستنی

دو رنگ قیفی

ظرفیت مخزن (kg)

21+21

کندانسور

هوایی

برق تغذیه

~380V-50HZ-3

وزن خالص (kg)

316

عرض (cm)

68

طول (cm)

110.83

ارتفاع (cm)

156

ارتفاع با تاج درب (cm)

185

جنس بدنه

استنلس استیل

کشور سازنده

ایران

گارانتی

دارد

نوع برق مصرفی

سه فاز

توضیحات

کانال دار/بدون کانال

  • بستنی ساز نیکنام مدل دلارام سه فاز 2 اسب

دستگاه بستنی قسطی

مشخصات فنی  دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز 2 اسب

نام محصول

دستگاه بستنی قیفی نیکنام

مدل

دلارام سه فاز 2 اسب

میزان تولید در ساعت (قیف 75g)

400 عدد

نوع کمپرسور

پیستونی

قدرت کمپرسور (HP)

2 اسب

کمپرسور نگه دارنده (HP)

1/8 اسب

موتور همزن (HP)

3 اسب

جنس پاروی همزن

ترمو پلاستیک

مبرد کمپرسور سیلندر

R404 A

مبرد کمپرسور مخزن

R134 A

سیستم کنترل

الکترونیکی

تغذیه کننده سیلندر

سوپاپ قطره ای

نوع بستنی

دو رنگ قیفی

ظرفیت مخزن (kg)

15+15

کندانسور

هوایی

برق تغذیه

~380V-50HZ-3

وزن خالص (kg)

265

عرض (cm)

63

طول (cm)

80

ارتفاع (cm)

146

ارتفاع با تاج درب (cm)

170

جنس بدنه

استنلس استیل

کشور سازنده

ایران

گارانتی

دارد

نوع برق مصرفی

سه فاز

  • بستنی ساز نیکنام مدل دلارام سه فاز پمپی

دستگاه بستنی ساز قیفی ارزان

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل سه فاز پمپی

نام محصول

دستگاه بستنی قیفی نیکنام

مدل

سه فاز پمپی 1/5 اسب / 2 اسب

میزان تولید در ساعت (قیف 75g)

600 عدد / 700 عدد

نوع کمپرسور

پیستونی

قدرت کمپرسور (HP)

1/5 اسب / 2 اسب

کمپرسور نگه دارنده (HP)

1/8 اسب

موتور همزن (HP)

3 اسب

جنس پاروی همزن

استنلس استیل

مبرد کمپرسور سیلندر

R404 A

مبرد کمپرسور مخزن

R134 A

سیستم کنترل

الکترونیکی

تغذیه کننده سیلندر

پمپ

نوع بستنی

دو رنگ قیفی

ظرفیت مخزن (kg)

15+15

کندانسور

هوایی

برق تغذیه

~380V-50HZ-3

وزن خالص (kg)

280

عرض (cm)

63

طول (cm)

80

ارتفاع (cm)

146

ارتفاع با تاج درب (cm)

170

جنس بدنه

استنلس استیل

کشور سازنده

ایران

گارانتی

دارد

نوع برق مصرفی

سه فاز

بستنی ساز البرز سرمایش

بستنی ساز البرز سرمایش یکی از محصولات پرطرفدار شرکت البرز سرمایش می باشد، که در مدل های بار سفت کن بستنی، جلاتو ساز، بستنی ساز قیفی طراحی و تولید می شوند. جنس بدنه ی دستگاه بستنی ساز قیفی البرز از نوع استیل می باشد،  به همین خاطر در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها مقاوم می باشد، و در هر شرایط آب و هوایی قابلیت استفاده دارند.جهت استعلام قیمت بار سفت کن البرز سرمایش می توانید با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید. در ادامه به بررسی و مشخصات دستگاه بستنی البرز خواهیم پرداخت.

  • بار سفت کن تنوری البرز سرمایش

قیمت بار سفت کن البرز سرمایش

مشخصات فنی بار سفت کن تنوری البرز سرمایش

مدل سه فاز 40 لیتری تنوری
کمپرسور7/5
میزان تولید120kg
مخزن عمودیدارد
چرخ متحرک دارد
جنس بدنه استیل 
ظرفیت مخزن40
اینورتردارد
نوع کمپرسور پیستونی
موتور همزن 5/5 اسب گیربکسی
جنس پاروی همزناستنلس استیل
مبرد کمپرسور سیلندرR22
سیستم کنترلهوایی، آب خنک
نوع بستنی جلاتو، بستنی میوه ای، سنتی 
دور خروجی بستنی تک دور
برق تغذیه380V-50hz-3~
عرض، طول، ارتفاع60، 100، 130 سانتی متر
نوع برق مصرفیسه فاز
توضیحات کندانسور آب خنک طبق سفارش
گارانتی 18 ماه
خدمات پس از فروش5 سال
  • بستنی ساز قیفی البرز سرمایش

مشخصات دستگاه بستنی البرز

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز البرز سرمایش


مدل

البرز ماشین 3


البرز ماشین 1

تعداد بستنی در ساعت

100*500 - gr Cones

400*100 - gr Cones
توان کمپرسور اصلی3Hp1HP +1Hp
توان کمپرسور کوچک1/6 Hp1/6 Hp
توان موتور همزن+1Hp 1400 R.P.M
1Hp 1400 R.P.M
+1Hp 1400 R.P.M
1Hp 1400 R.P.M
برق تغذیه50Hz/3Ph/400V50Hz/1Ph/230V
آمپــــر2020
نوع کندانسورهوا خنکهوا خنک
ظرفیت مخزن42 لیتر42 لیتر
وزن خالص300Kg300Kg
ابعاد80*60*15080*60*150
  • بستنی ساز لبه رنگی البرز سرمایش

قیمت بار سفت کن البرز دست دوم

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز لبه رنگی البرز سرمایش


مدل

البرز ماشین 3


البرز ماشین 1

تعداد بستنی در ساعت

100*500 - gr Cones

400*100 - gr Cones
توان کمپرسور اصلی3Hp1HP +1Hp
توان کمپرسور کوچک1/6 Hp1/6 Hp
توان موتور همزن+1Hp 1400 R.P.M
1Hp 1400 R.P.M
+1Hp 1400 R.P.M
1Hp 1400 R.P.M
برق تغذیه50Hz/3Ph/400V50Hz/1Ph/230V
آمپــــر2020
نوع کندانسورهوا خنکهوا خنک
ظرفیت مخزن42 لیتر42 لیتر
وزن خالص300Kg300Kg
ابعاد80*60*15080*60*150

دستگاه بستنی ساز رومیزی

دستگاه بستنی ساز رومیزی

دستگاه بستنی ساز رومیزی در مکان های مختلفی اعم از منازل، کافه ها، کافی شاپ ها و... جهت تهیه ی بستنی مورد استفاده قرار می گیرند. بهترین مارک بستنی ساز رومیزی متعلق به برند براس می باشد، که قابلیت تولید 60 عدد بستنی در یک ساعت با وزن های 150 گرم دارد.

انواع دستگاه بستنی ساز رومیزی

  • بستنی ساز قیفی ایتالیایی رومیزی براس
  • بستنی ساز رومیزی R&B  
  • بستنی ساز رومیزی استاکول
  • بستنی ساز رومیزی ایتالیایی GEl MATIC

بستنی ساز کارپیژل

ارزانترین دستگاه بستنی ساز

مشخصات فنی بستنی ساز سه فاز کارپیژل

بدنهضد زنگ
ولتاژ12 ولت
 پاروی PVC نشکن دارد
دارای دو مخزنجنس استیل
ظرفیت مخزن12 لیتر
دارای دو مدلتک فاز و سه فاز
قدرت موتورتک فاز 1.5 اسب
قدرت موتورسه فاز 2 اسب
گارانتیدارد

بستنی ساز تسلا

بستنی ساز تسلا

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز تسلا

ابعاد163*80*64
جنس بدنهاستیل
تاچ اسکرینضد آب
گازR404 , R134
شوینده اتوماتیک    دارد
لیتراژ مخزن40 لیتر
تعداد مخزن2
جنس پارواستیل نشکن
ظرفیت تولید64 لیتر در ساعت
قدرت کمپرسور3 اسب

دستگاه بستنی ساز حلیلیت

بستنی ساز حلیلت

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز حلیلیت

کمپرسور 2.2 401
تسمهPJ
تابلو برقLSکره
موتوردانفوس
بدنهاستیل 304
حجم سیلندر و مخزن36 لیتر
سیستم دومداره
درب مخزنکاتابریکا
جنس پارونشکن
شستشوی اتوماتیک دارد
سنسور قطع کن محافظ نوسان برقدارد
سیستم تنظیم سفتی و شلی بستنیدارد

بستنی ساز کارپیجیانی

قیمت دستگاه بستنی قیفی ایتالیایی کارپیجیانی

مشخصات فنی بستنی ساز کارپیجیانی مدل UF 820

تعداد             2 مخزن
ظرفیت115 لیتری
مقدار خروجی            114 کیلوگرم در ساعت
جنس بدنهاستیل
رنگاستیل
ابعاد155*105*75
وزن970 کیلوگرم

انواع دستگاه بستنی قیفی ایتالیایی کارپیجیانی

  • بستنی ساز کارپیجیانی لبه رنگی
  • بستنی ساز کارپیجیانی مدل UF 820
  • بستنی ساز کارپیجیانی مدل EVD
  • بستنی ساز مینی کارپیجیانی
  • بار سفت کن کارپیجیانی

نکات مهم در خرید بهترین دستگاه بستنی ساز

هنگام خرید دستگاه بستنی ساز به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • برند عرضه کننده
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • انتخاب ظرفیت مناسب دستگاه
  • انسجام بستنی تولیدی
  • سرعت تولید و حجم بستنی تولید در هر ساعت
  • نحوه شسشتو دستگاه بستنی ساز
Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : دستگاه بستنی ساز صنعتی, قیمت دستگاه بستنی ساز, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401 ساعت: 13:12

بیشتر افراد (حدود 60%) در طول حیات خود یک بار دچار خون‌ ریزی بینی می‌ شوند. قرار گرفتن بینی در وسط صورت و تعدد رگ‌ های خونی نزدیک به سطح در آستر بینی شما باعث تحریک شدن برای آسیب دیدگی و خون‌ ریزی شود.

بینی به عنوان یکی از اندام های بدن که حاوی رگ های خونی زیاد می باشد، که در یک موقعیت آسیب پذیر بر روی صورت قرار دارد. همین موضوع باعث می شود، تا در صورت آسیب دیدن، فشار و یا حتی ضربه به صورت می تواند منجر به ایجاد خونریزی بینی شود. خونریزی از شدید تا خفیف قابل تغیر می باشد. خونریزی بینی زمانی اتفاق خواهد می افتد، که غشای  بینی از بین رفته و ترک می خورد. این حادثه بیشتر در آن دسته از مناطقی که آب و هوای خشک دارند، مخصوصاً زمانی که هوای داخلی خانه به خاطر سیستم های گرمایشی خشک و گرم هستند، رایج تر می باشد. بعضی اوقات ممکن است، زمانی که می خواهید بینیخود را تمیز کنید، دچار خونریزی بینی شوید.

علت خون دماغ شدن در بزرگسالان

خونریزی بینی در کودکان بین 2 تا 10 سال، بزرگسالان بین 50 تا 80 سال شایع‌ تر می باشد. ممکن است، این اتفاق برای برخی از افراد خطرناک باشد، ولی احتمال این که نشانه ی یک بیماری باشد، بسیار کم می باشد. خون دماغ ممکن است، از قسمت جلویی بینی و یا قسمت عقبی بینی اتفاق بیفتد.

انواع خونریزی از بینی

  • خون دماغ قدامی

این نوع از خون ریزی از بخش پایین بینی در سپتوم آغاز می شود. رگ‌ های کوچک و مویرگ‌ های این ناحیه شکننده می باشد، و به‌ راحتی خونریزی می‌ کنند. خون دماغ قدامی به عنوان رایج ترین نوع خونریزی می باشد، که معمولا جدی نیست. این نوع از خونریزی بیشتر در کودکان مشاهده می شود.

  • خون دماغ خلفی

خون دماغ خلفی در قسمت عمیق و داخلی بینی ایجاد می‌شود. رگ‌های بزرگ در پشت بینی در نزدیکی گلو درگیر شده و خونریزی شدیدی را ایجاد می‌ کند. زمانی که این نوع از خون ریزی رخ می دهد، باید آن را جدی تر گرفت، حتی ممکن است، احتیاج به مراقبت‌ های پزشکی داشته باشد. این نوع از خون ریزی بیشتر در بزرگسالان مشاهده می شود.

عوامل تأثیرگذاری که باعث خونریزی مکرر بینی می‌ شود؟

  • گرفتن بینی

افرادی که آلرژی دارید، و این آلرژی باعث خارش بینی شما می‌ شود، این خارش و به دنبال آن گرفتن بینی خود می‌ تواند به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه باعث خون دماغ شدن شما شود.

  • فین کردن

در صورتی که به صورت مداوم و یا با سختی بینی خود را تخلیه می کنید. زمانی که این اتفاق می افتد، فشار وارده می‌ تواند به رگ‌ های خونی داخلی بینی آسیب وارده کرده و باعث پارگی آن‌ ها شود.

  • اختلال در لخته شدن

بعضی از افراد ممکن است، به صورت وراثتی دارای بیماری‌ های مختلفی مانند هموفیلی و تلانژکتازی باشند. این نوع از بیماری ها ممکن است، باعث خونریزی بینی شود. خون این دسته از افراد که در لخته شدن مشکل داشته و در صورت خونریزی این عمل ادامه‌ پیدا خواهد کرد.

  • انواع داروها

در صورتی که از داروهایی که رقیق کننده‌ی خون هستند، (آسپرین، کلوپیدوگرل یا وارفارین) استفاده می‌ کنید، زمانی که دچار خون ریزی می شوید، بند آمدن آن برای شما مشکل خواهد بود. حتی در برخی از مواقع ممکن است، با وارد کردن کوچک‌ ترین ضربه‌ ای دچار خون دماغ و سردرد شوند. مصرف داروهای آنتی‌ هیستامین و سایر داروهای آلرژی، سرماخوردگی و داروهایی که برای مشکلات سینوسی می باشد، می توانند با خشک کردن غشا بینی باعث خونریزی شوند.

  • داروهای موضعی بینی

در صورتی که در بیشتر مواقع از اسپری‌ های بینی استفاده می‌ کنید، نوک اسپری با تحریک بینی شما می‌ تواند منجر به خونریزی شود.

  • مکمل‌ های غذایی

بعضی از مکمل‌ های غذایی می‌ توانند خون شما را رقیق کرده، و متوقف کردن خونریزی بینی شما را سخت تر کند. این نوع از مکمل‌ های غذایی می تواند شامل:

  1. زنجبیل
  2. گل مینا
  3. سیر
  4. جینسینگ
  5. ویتامین E

باشد. از دیگر دلایلی که ممکن است، باعث خون ریزی بینی شود، شامل:

  • گیر کردن جسم خارجی در بینی
  • محرک‌ های شیمیایی
  • واکنش آلرژیک
  • آسیب به بینی
  • عطسه‌ ی مداوم
  • عفونت تنفسی
  • جراحی‌ های زیبایی
  • تومور
  • استفاده از مواد مخدر

علت خون دماغ شدن صبحگاهی چیست

چه افرادی دچار خونریزی بینی می شوند؟

هر فردی ممکن است، دچار خونریزی بینی شود. این اتفاق برای هر فردی حداقل یکبار اتفاق می افتد. آن دسته از افرادی که بیشتر در معرض خون ریزی بینی قرار می گیرند، شامل:

  • کودکان بین 2 تا 10 سال

عواملی که باعث خون ریزی در کودکان می شود، شامل هوای خشک، سرماخوردگی، آلرژی، فرو بردن انگشت یا اشیاء به بینی می باشد.

  • بزرگسالان بین 45 تا 65 سال

افرادی که در دوره ی میان سالی خود به سر می برند، ممکن است، لخته شدن خون آن ها بیشتر طول بکشد. هم چنین این گونه افراد ممکن است، از داروهای رقیق کننده خون، داروهای فشار خون بالا، تصلب شرایین و یا اختلالات خونریزی استفاده کنند.

  • زنان حامله

رگ های خونی در بینی بانوانی که باردار هستند، در دوران بارداری منبسط می شوند، که فشار بیشتری بر رگ های خونی ظریف در پوشش داخلی بینی وارد می کند.

  • افرادی که از داروهای رقیق کننده خون (آسپرین و یا وارفارین) استفاده می کنند.
  • افرادی که دارای اختلالات لخته شدن خون هستند، (بیماران هموفیلی یا بیماری فون ویلبراند)

علائم خون دماغ

برای بعضی از افراد ممکن است، خون دماغ شدن مشکل بزرگی محسوب شود، ولی در بیشتر مواقع نشان دهنده ی مشکل جدی ای نمی باشد، و علامت خاصی همراه با آن دیده نمی‌ شود. علائمی مانند خشکی، سوزش درون بینی، حساسیت دائمی که با مصرف داروهای ضد‌حساسیت همراه است، ممکن است، منجر به خونریزی بینی شوند، که در اکثر مواقع جدی نیستند. در صورتی که خونریزی طولانی باشد، و یا بعد از سردرد ضربان‌ دار، یا به همراه مزه خون در دهان یا تپش قلب، خستگی و گیجی باشد، باید جدی گرفته شوند، حتی نسبت به ویزیت پزشک در منزل اقدام کنید، و یا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

دلایل خون دماغ

خونریزی‌ بینی در بیشتر مواقع به صورت ناگهانی اتفاق می افتد، و دلیل خاصی برای این موضوع وجود ندارد. دلایلی که ممکن است، باعث خون ریزی شود، شامل:

  • آب و هوای خشک که باعث می شود، بینی شما خشک شود.
  • تمیز‌ کردن بینی به صورت خشن
  • تخلیه مکرر بینی
  • آسیب به بینی
  • آلرژی
  • عفونت سینوس‌ ها
  • سرماخوردگی و سینوزیت که می تواند منجر به عطسه، سرفه و خالی‌ کردن مکرر بینی می‌ شوند.
  • آسیب به بینی یا صورت
  • رینیت آلرژیک و غیر آلرژیک 
  • داروهای رقیق‌ کننده خون
  • کوکائین و دیگر مواد مخدر که از راه بینی استنشاق می‌ شوند.
  • محرک‌ های شیمیایی (مواد شوینده)
  • در ارتفاعات بالا منجر به کمبود اکسیژن و خشکی هوا می‌ شود.
  • انحراف بینی
  • استفاده مکرر از اسپری بینی
  • مصرف الکل
  • اختلالات خونریزی مانند هموفیلی یا لوسمی
  • فشارخون بالا
  • آترواسکلروز
  • جراحی صورت و بینی
  • تومور بینی
  • پولیپ بینی
  • سرطان خون
  • بارداری
  • اختلالات انعقادی

یکی دیگر از عواملی که ممکن است، باعث خون ریزی بینی شود، در اثر اختلالات انعقادی می باشد. این مورد بسیار نادر می باشد. زمانی که خون دماغ شما متوقف نمی شود، و یا از لثه‌ هایتان یا هنگامی که زخم‌ های کوچکی برمی‌دارید، خونریزی زیادی داشته باشید، بهتر است، این موضوع را با پزشک در میان بگذارید. اختلالات انعقادی خونریزی‌ دهنده می‌ توانند جدی باشند، چون که پلاکت‌ های خون که به تشکیل لخته کمک می‌ کنند، ممکن است، تعدادشان کم شده باشد، یا عملکرد نداشته باشند.

  • تلانژکتازی هموراژیک ارثی

ممکن است، علت خون ریزی بینی در افراد علت ژنتیکی داشته باشد، شرایط نادری که تلانژکتازی هموراژیک ارثی نامیده می‌ شود، و عروق خونی را تحت تاثیر قرار می‌ دهد. نشانه ی اصلی آن خونریزی مکرر بینی می باشد، که بدون علت آغاز و به مرور زمان بدتر خواهد شد. در صورتی که دچار HHT باشید، ممکن است نیمه‌ شب از خواب بیدار شوید، و متکای شما غرق خون باشد، و ممکن است لکه‌ های قرمز روی صورت و دست‌ هایتان ایجاد شود. 

خون دماغ شدن و کرونا

علت خون دماغ شدن در بزرگسالان

زمانی که خون ریزی بینی برای کودکان اتفاق می افتد، قابل کنترل می باشد، ولی برای آن دسته از افرادی که سن آن ها بیشتر از 50 سال می باشند، ممکن است، پرفشاری خون باعث خونریزی از بینی شود. این اتفاق ممکن است، به خاطر پارگی عروق بینی ایجاد می شود.

خون دماغ شدن و کرونا

به هیچ عنوان نمی توان گفت خون ریزی بینی یکی از علائم ابتلا به کرونا باشد، ولی با توجه به آبریزش بینی و مصرف بعضی داروها برای کنترل این ویروس در فرد مبتلا ممکن است، خونریزی بینی یکی از عوارض آن باشد.

علت خون دماغ شدن در خواب بزرگسالان

علت خون دماغ شدن در خواب مانند خون دماغ شدن در طول روز است. این اتفاق ممکن است، به خاطر خشکی هوا، سرماخوردگی، آلرژی یا عفونت دستگاه تنفسی فوقانی ایجاد شود. مورد دیگری که ممکن است، سبب خونریزی در شب شود، خوابیدن به پهلو است. در این حالت به حفره‌ های بینی فشار وارد می‌ شود.

خون دماغ شدن در خواب خطرناک است؟

در بیشتر موارد خونریزی بینی خطرناک نمی باشد، و نیازی نیست، نگران این موضوع باشید. اما در برخی از مواقع ممکن است، نشان دهنده ی یک بیماری باشد، که در این مواقع بهتر است، توسط پزشک بررسی شود. اگر به طور مکرر خون دماغ می‌ شوید، حتماً به پزشک مراجعه کنید. بعضی از خونریزی‌ ها نیز از پشت بینی آغاز و رگ‌ های بزرگ را درگیر می‌ کنند. این نوع خونریزی شدید می باشد، و حتی ممکن است خطرناک باشد. اگر خونریزی بعد از یک آسیب ایجاد شود، و پس از 20 دقیقه فشار دادن آن متوقف نشود، حتماً به مراکز درمانی مراجعه کنید. در ادامه به برخی از سوالاتی که ممکن است، در این مورد برای شما پیش بیایید، پاسخ خواهیم داد.

  • خون دماغ شدن مکرر خطرناک است؟

اگر خون ریزی بینی شما برای مدن زمان طولانی ای اتفاق می افتد، حتماً باید این موضوع را با پزشک معالج در میان بگذارید، تا از نظر بیماری‌ های زمینه‌ ای بررسی شوید. در برخی از مواقع ممکن است، دلیل این مشکل فشارخون بالا و یا اختلال لخته شدن خون باشد. خون دماغ شدن در مدت‌ زمان طولانی می‌ تواند منجر به کم‌ خونی شود، و به همین دلیل باید برای درمان آن اقدام کنید.

  • خونریزی بینی پس از ضربه به سر خطرناک است؟

در صورتی که افراد به خاطر ضربه به سر و یا هر آسیب دیگری دچار خونریزی می‌ شوند، احتمالاً دلیل این موضوع خونریزی رگ‌ های بزرگ در پشت بینی می باشد، که حتماً باید به این موضوع توجه شود. این نوع از خونریزی شدید می باشد، و با درمان های خانگی رفع نخواهد شد. 

  • خون ریزی بینی پس از واکسن کرونا خطرناک است؟

آن دسته از افرادی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌ اند، خونریزی از قسمت‌ های مختلف بدن مانند بینی، پوست یا لثه گزارش شده است. از بین واکسن‌ های مختلف واکسن آسترازنکا بیش از دیگر انواع واکسن این عارضه را ایجاد کرده است.

علت خون دماغ شدن از یک سوراخ بینی بزرگسالان

علت خون دماغ شدن ناگهانی

زمانی که به صورت ناگهانی دچار خونریزی می شوید، معمولاً مشکل جدی ای وجود ندارد، و به دلیل خشکی هوا یا سرماخوردگی و مشکلات سینوسی ایجاد می‌ شود. زندگی در آب‌ و هوای خشک و استفاده از سیستم گرمایش مرکزی سبب خشکی بینی و پاره شدن مویرگ‌ ها می‌ شود. زمانی که سرما می خورید، بهتر است، از آنتی‌ هیستامین و داروهای ضد احتقان استفاده کنید، تا احتمال خونریزی کمتر شود.

علت خون دماغ شدن صبحگاهی

یکی از دلایلی که ممکن است، باعث خونریزی بینی در صبح شود، آلرژی است. علائم آلرژی در بعضی از افراد صبحگاه بیشتر می‌ شود. در این شرایط بینی خارش پیدا می‌ کند، و به خاطر خاراندن آن به رگ‌ های خونی آسیب وارد می‌ شود. ممکن است، به‌ خاطر گرفتگی بینی مکررا به آن فشار وارد کند، و رگ‌ ها پاره شوند.

درمان خون دماغ

حالا ممکن است، این سوال برای شما پیش بیاید، که زمانی که دچار خون ریزی بینی شدید، چیکار باید بکنید، تا این اتفاق متوقف شود. در ادامه به این سوال شما پاسخ می دهیم.

  • زمانی که دچار خونریزی از بینی شدید، آرام بمانید. چون در صورت عصبی‌ شدن ممکن است، باعث شود، که خونریزی بیشتر شود. 
  • در این مواقع حتماً بایستید.
  • هنگامی که دچار خون ریزی از ناحیه ی بینی شدید، سرتان را در وضعیتی بالاتر از قلب‌ تان نگه دارید. کمی به جلو خم شوید.
  • حفرات بینی خود را با فشار بسته نگه دارید. از انگشت شست و اشاره برای بسته نگه‌ داشتن حفرات بینی برای 5 تا 10 دقیقه استفاده کنید، در این حالت با دهان تنفس کنید. 
  • زمانی که خون دماغ بند آمد، بینی را به هیچ عنوان دست‌ کاری نکنید، و یا با فشار تخلیه نکنید. چون ممکن است، باعث شود، بینی شما مجددا خونریزی کند.
  • اگر خونریزی مجدد تکرار شد، بینی را تخلیه کنید، تا لخته‌ های خون خارج شوند.

درمان پزشکی خون دماغ

درمان‌ های پزشکی که برای رفع این مشکل انجام می شود، شامل:

  • پانسمان بینی

در برخی از مواقع پزشک یک گاز اسفنج مخصوص بینی یا لاتکس بادی را وارد بینی می کند، تا به محل خونریزی فشار وارد شود. معمولا این گاز یا اسفنج باید 24 تا 48 ساعت در بینی بماند. سپس توسط پزشک خارج می‌ شود.

  • سوزاندن

برای انجام این کار اول بی‌ حس‌ کننده در سوراخ بینی اسپری می‌ شود، و بعد از آن با یک ماده شیمیایی (نیترات نقره) یا انرژی گرمایی (کوتر الکتریکی) رگ‌ های خونی در حال خونریزی بسته می‌ شوند.

  • درمان دارویی

در صورتی که از داروهای رقیق‌ کننده خون استفاده می‌ کنید، ممکن است، پزشک مصرف آن ها را کاهش دهد، یا متوقف کند. ممکن است برای کنترل فشارخون داروهایی تجویز شود. 

  • برداشتن جسم خارجی

در برخی از مواقع ممکن است، یک جسم خارجی دلیل خونریزی شود.

  • ترمیم شکستگی بینی یا اصلاح انحراف تیغه بینی

علت خون دماغ شدن مکرر در سنین بالا

جلوگیری از خون دماغ

برای این که بتوانید از خون ریزی در ناحیه ی بینی جلوگیری کنید، بهتر است، اقدامات زیر را انجام دهید.

  • هر روز دو تا سه بار از اسپری بینی نمکی استفاده کنید، تا با انجام این کار مجرای بینی مرطوب شود. می‌ توانید این قطره را از داروخانه بخرید، و یا آن را در خانه درست کنید. 

  • هنگام خواب بهتر است، از دستگاه مرطوب‌ کننده هوا استفاده کنید، تا هوای اتاق مرطوب شود.
  • پخش کردن ژل یا پمادهای مخصوص بینی با گوش‌ پاک‌ کن در بینی 
  • زمانی که می خواهید، بینی خود را تمیز کنید، به از فین کردن شدیداً خودداری کنید.
  • با دهان باز عطسه کنید، و سعی نکنید، آن را مهار کنید.
  • انگشت خود را داخل بینی نکنید.
  • سیگار را ترک کنید، چون سیگار بینی را خشک کرده، و آن را تحریک می‌کند.

چه مواقعی برای درمان خون دماغ باید به پزشک مراجعه کنیم؟

  • زمانی که خونریزی بینی شما بدون این که قطع شود، به مدت 20 دقیقه طول بکشد، ممکن است، نشان دهنده ی اختلالات انعقادی خونریزی‌ دهنده مانند هموفیلی یا مصرف داروهای رقیق‌ کننده خون باشد. این که چه میزان خونریزی برای بدن شما قابل قبول است، به میزان سلامتی بدن شما بستگی دارد. زمانی که خون از بینی شما فوران می‌ کند، اگر مبتلا به آنمی یا هموفیلی هستید، یا داروهای رقیق‌کننده خون استفاده می‌ کنید، از دست دادن زیاد خون یک نگرانی اساسی است. اگر علائمی همانند خستگی، احساس سرگیجه یا سبکی سر، رنگ پریدگی، تپش قلب یا درد قفسه سینه را تجربه کنید، نشانه ی کم خونی است، و حتماً باید به دکتر داخلی مراجعه کنید.
  • زمانی که خونریزی شما به خاطر فشار خون بالا باشد، خونریزی بینی ناگهانی اتفاق می‌ افتد. اگر سابقه ی فشار خون بالا دارید، یا اگر خون دماغ با سردرد ضربان‌ دار یا گیجی همراه باشد، حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • اگر در هنگام خونریزی بینی طعم خون احساس می‌ کنید، احتمال بیشتری دارد، که دچار خونریزی خلف بینی شده باشید. این نوع خونریزی جدی‌ تر می باشد، و با فشار دادن حفرات بینی متوقف نمی‌ شوند. از آن جایی که ممکن است، عروق خونی اصلی درگیر شده باشند، لازم است که به اورژانس مراجعه کنید.
  • زمانی که خونریزی سریع داشته باشید، و یا مقدار زیادی خون از دست داده‌ اید.
  • دچار مشکل در تنفس خود شده اید.
  • به دلیل بلعیدن مقدار زیادی خون استفراغ کنید.

درمان خون دماغ با رژیم غذایی

  • پتاسیم جهت تنظیم رطوبت بدن بسیار مهم می باشد. به همین خاطر بهتر است، از غذاهای که منبع سرشار از پتاسیم هستند، مانند موز، آووکادو و گوجه‌ فرنگی استفاده کنید.

  • ویتامین C جهت تقویت عروق خونی مخصوصاً افرادی که داخل بینی هستند، بسیار اهمیت دارد. از غذاهای حاوی این ویتامین می توان به سبزیجات برگ سبز، فلفل، کلم بروکلی، انواع توت‌ ها و مرکبات اشاره کرد.

  • کمبود ویتامین K یکی از دلایلی می باشد، که می تواند موجب خونریزی بیش‌ از حد شود. سبزیجات دارای برگ تیره، پیاز و خیار سرشار از ویتامین K می باشند.
  • بهتر است، از یک برنامه ی غذایی متعادل که شامل کربوهیدرات‌ های پیچیده مانند گندم سیاه، پروتئین‌ های مفید مانند اسفناج، کرفس، سویا، عسل و تخمه آفتاب ‎‌گردان را نیز مصرف کنید.
  • از مصرف نوشیدنی‌ های کافئین‌ دار، غذاهای روغنی و ادویه‌ دار اجتناب کنید.

https://salamatnovin.com/post/46/%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%BA-%D8%B4%D8%AF%D9%86

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : علت خون دماغ شدن ناگهانی, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 130 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 1:49

سونوگرافی چیست؟

سونوگرافی یک آزمایش تصویربرداری می باشد، که با استفاده از امواج صوتی برای تصویربرداری از اعضای مختلف بدن (اندام‌ ها، بافت‌ ها و سایر ساختارهای داخل بدن) استفاده می شود. سونوگرافی برخلاف اشعه ایکس از هیچ تشعشعی استفاده نمی‌ کند. سونوگرافی همچنین می‌ تواند نقاطی از بدن را در حال حرکت هستند، را نشان دهد. (ضربان قلب یا جریان خون در رگ های خونی)

ارتباط با ما: 02634471270

سونگرافی چیست و چگونه انجام می شود؟

سونوگرافی به طور کلی به دو دسته ی زیر تقسیم می شود:

  • سونوگرافی بارداری

از این سونوگرافی جهت بررسی نوزادی که هنوز متولد نشده است، استفاده می‌ شود. انجام این آزمایش می تواند نشان دهنده ی اطلاعات مورد نیاز ماما در رابطه با رشد، تکوین و سلامت کلی نوزاد باشد.

  • سونوگرافی تشخیصی

سونوگرافی تشخیصی جهت بررسی، مشاهده و ارائه اطلاعات در مورد دیگر نقاط داخلی بدن استفاده می‌ شود. (رگ‌ های خونی، کبد، مثانه، کلیه‌ ها و اندام‌های تناسلی زنانه)

از سونوگرافی برای چه کاری استفاده می‌ شود؟

با توجه به این که از کدام نوع سونوگرافی استفاده می کنید، و این که کدام بخش از بدن در حال بررسی می باشد، می توان از سونوگرافی استفاده های مختلفی کرد. در صورتی که سونوگرافی بارداری انجام می دهید، می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در مورد سلامت جنین متولد نشده بدست آورید. هم چنین ممکن است، برای موارد زیر مورد استفاده قرار بگیرد. 

  • تأیید بارداری بانوان
  • بررسی و مشاهده ی اندازه و موقعیت نوزاد متولد نشده
  • بررسی تعداد نوزادانی که در رحم مادر وجود دارد.
  • تخمین زدن مدت زمان بارداری (سن حاملگی)
  • بررسی علائم سندرم داون 
  • بررسی نقایص مادرزادی در مغز، نخاع، قلب و...
  • بررسی مقدار مایع آمنیوتیک 

سونوگرافی تشخیصی ممکن است، برای موارد زیر مورد استفاده قرار بگیرد. 

  • بررسی سرعت و سطح طبیعی جریان خون
  • بررسی ساختار قلب
  • بررسی انسداد در کیسه صفرا
  • بررسی غده تیروئید را از نظر سرطان یا رشد توده غیر سرطانی 
  • بررسی وجود ناهنجاری در شکم و کلیه‌ ها 

فایده استفاده از سونوگرافی

با توجه به این که در رادیولوژی از اشعه ایکس استفاده می شود، و یا حتی در برخی از موارد ممکن است، دوز استفاده از اشعه کم تر باشد، ولی خطراتی را برای افراد به همراه خواهد داشت. از سونوگرافی برای تصویر برداری استفاده می‌ کنند. از این نوع تصویربرداری بیشتر برای تصویر برداری مواردی مانند زنان باردار و جنین استفاده می شود. در برخی موارد این اشعه جنین را دچار مشکل می‌ کرده، و باعث نارسایی جنین نیز خواهد شد.

با توجه به پیشرفت هایی که در این زمینه وجود داشته است، توانسته اند، با به کارگیری امواج فراصوت این مشکلات را تا حدود زیادی برطرف کنند. با این استفاده از این روش بعضی از کم و کاستی‌ های اشعه ایکس نیز مانند عدم توانایی در تصویر برداری از بافت‌ های نرم مثل طحال، کبد و کلیه از بین رفته است.

سونوگرافی چیست؟

برخی از کاربردهای رایج سونوگرافی

انجام سونوگرافی باعث می شود، که به پزشکان معالج در تشخیص طیف متنوعی از عارضه ها و ارزیابی آسیب اعضای بدن بر اثر بیماری کاربرد داشته باشد. انجام سونوگرافی در بررسی علائم مختلفی اعم از:

  • درد
  • تورم
  • عفونت

کاربرد دارد.

هم چنین می توان برای ارزیابی بیشتر اعضای داخلی بدن از آن استفاده کرد. از جمله نقاطی که می توان از آن تصویربرداری کرد، می توان به:

  • قلب و عروق خونی (شاهرگ شکمی و شاخه های اصلی آن)
  • کبد
  • کیسه صفرا
  • طحال
  • پانکراس
  • کلیه
  • مثانه
  • رحم، تخمدان ها و جنین در بیماران حامله
  • چشم
  • غده های تیروئید و پاراتیروئید
  • کیسه بیضه
  • مغز نوزاد
  • مفاصل نوزاد
  • ستون فقرات نوزاد و...

اشاره کرد.

همچنین می توان برای موارد زیر از سونوگرافی استفاده کرد.

  • کنترل و هدایت روش هایی مانند سوزن بیوپسی
  • تصویربرداری از پستان و هدایت بیوپسی سرطان پستان
  • تشخیص بعضی از بیماری های قلبی

مشکلات به وجود آمده برای قلب می توان به دریچه و ناراحتی قلبی و ارزیابی آسیب های بعد از حمله قلبی که به آن سونوگرافی قلب اکوکاردیوگرام و یا اکو قلب گفته می شود. شما می توانید برای راحتی خود و حفظ آرامش و آسایش خود از خدمات اکوقلب در منزل و یا نوار قلب در منزل مرکز پزشکی سلامت نوین استفاده کنید.

انجام این آزمایش کاربردهای بسیار زیادی در تشخیص و درمان انواع بیماری‌ ها دارد، و به خاطر دلایل مختلفی انجام می شود، که شامل:

  • مشاهده و ارزیابی تخمدان‌ ها و رحم در طول دوران بارداری
  • تشخیص مشکلات مثانه
  • ارزیابی جریان خون در قسمت ها و اندام‌ های مختلف بدن
  • کمک به انجام بیوپسی در تشخیص و درمان انواع تومورها
  • آزمایش توده‌ های پستانی
  • بررسی غده تیروئید
  • بررسی مشکلات دستگاه تناسلی مردانه و غده پروستات
  • بررسی التهاب مفاصل 
  • تشخیص بیماری متابولیک استخوان

انواع سونوگرافی

  • سونوگرافی حاملگی 

انجام سونوگرافی برای بانوان در دوران بارداری به خاطر دلایل مختلفی انجام می‌ شود، تا پزشک معالج از سلامت مادر و جنین اطمینان پیدا کند. این آزمایش معمولاً به خاطر دلایل پزشکی و به دنبال بروز علائم مشکوک در فرد انجام می‌ شود، ولی گاهی نیز سونوگرافی حاملگی صرفاً برای تعیین جنسیت نوزاد انجام می‌ شود.

  • سونوگرافی سه ماهه اول بارداری

با توجه به این که دوازده هفته ی اول بارداری نقش بسیار مهمی در تشکیل کامل و سالم اندام‌ های مختلف جنین دارد. در طول سه ماهه اول بارداری سونوگرافی به خاطر دلایل زیر انجام می شود.

  1. معاینه رحم، تخمدان ها، دهانه رحم و واژن 
  2. تأیید قطعی بارداری
  3. چک کردن ضربان قلب جنین
  4. چک کردن هرگونه رشد غیر عادی در جنین
  5. بررسی امکان وقوع بارداری خارج از رحم
  • سونوگرافی سه ماهه دوم و سوم حاملگی

در سه ماهه دوم بارداری تقریباً همه اندام‌ های اصلی جنین اعم از دست، پاها و همچنین اندام تناسلی تشکیل شده است، و با گذشت زمان بعد از هفته دوازدهم تشخیص جنسیت جنین امکان پذیر می‌ شود. انجام سونوگرافی در این هفته برای تعیین جنسیت نوزاد می باشد. هم چنین سونوگرافی بارداری در سه ماهه دوم و سوم بارداری ممکن است، به خاطر دلایل دیگری اعم از تشخیص سندروم داون در نوزاد، تشخیص نواقص مادرزادی، تشخیص احتمالی سقط جنین و... انجام شود.

در آزمایش سونوگرافی بارداری پارامترهای بیومتریکی برای اندازه‌ گیری از جنین وجود دارد. پارامترهای بیومتریک در تفسیر سونوگرافی بارداری نقش مهمی را دارند. این پارامتر‌ها در سونوگرافی جنین می‌ تواند نحوه ی رشد کودک را نشان دهد، و ناهنجاری‌ ها را تشخیص دهد. پارامتر‌های اندازه گیری در سونوگرافی جنین شامل پارامتر Gs ،Ys ،Pl و... می باشد.

  • سونوگرافی تعیین جنسیت

ممکن است، این سوال برای شما پیش بیاید، که خواندن سونوگرافی تعیین جنسیت به چه صورتی می باشد. بسیاری از خانواده ها برای این که بتوانند از جنسیت جنین خود مطلع شوند، می توانند با رسیدن روز مقرر برای سونوگرافی تعیین جنسیت اقدام کنند. این سونوگرافی در اواسط بارداری انجام می‌ شود، و معمولاً به این سونوگرافی پایش آناتومی جنین نیز گفته می‌ شود. میزان دقت این سونوگرافی به عوامل مختلفی اعم از سن جنین، تجهیزات مورد استفاده و مهارت متخصص سونوگرافی بستگی دارد. 

سونوگرافی شکم

  • سونوگرافی nt

سونوگرافی nt به عنوان یکی از آزمایش هایی می باشد، که باید با پایان یافتن سه ماهه ی اول بارداری انجام شود. انجام این آزمایش می تواند به تشخیص احتمالی ناهنجاری‌ های کروموزومی کمک کند. تمرکز این تصویربرداری ناحیه کوچکی در پشت گردن جنین می باشد، که به آن گره نوچال می گویند. در جنین‌ هایی که احتمال اختلالات کروموزومی مانند سندروم داون در آن‌ ها بیشتر است، آب میان بافتی در این ناحیه گردن تجمع پیدا می‌ کند. البته تشخیص آب میان بافتی در این آزمایش به طور قطعی نشان دهنده ی وجود مشکل جدی در جنین نمی باشد، و فقط در صورت تأیید نتایج سونوگرافی با انجام آزمایش‌ های غربالگری ژنتیک می‌ توان در خصوص وجود این ناهنجاری‌ ها نظر داد.

  • سونوگرافی سه بعدی

با توجه به این که بانوان در طول بارداری خود باید چندین دوره سونوگرافی انجام دهند، که تعیین جنسیت جنین به عنوان یکی از این سونوگرافی ها محسوب می شود. برخی از اوقات ممکن است، در سونوگرافی‌ های معمولی مشکلاتی مختلفی مشاهده شود، که جهت تعیین این مشکلات به انجام سونوگرافی سه بعدی در حاملگی نیاز است. انجام آزمایش غربالگری در زمان مقرر می تواند مشکلات جنینی و ناهنجاری‌ های احتمالی را با درصدی از خطا مشخص کند. در این مواقع از سونوگرافی سه بعدی جنین برای درک و تشخیص بهتر ناهنجاری‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • سونوگرافی داپلر

از سونوگرافی داپلر جهت نشان دادن حرکت خون در رگ‌ های خونی استفاده می شود. انجام این کار با استفاده از امواج صوتی می باشد. انجام این سونوگرافی به پزشک کمک می کند، تا بتوانند بدون استفاده از اشعه‌ی ایکس یا هر گونه تزریق بتوانند از آن چه در درون رگ‌ های بیمار در حال روی دادن است، اطلاعات مورد نیاز را بدست بیاورد. 

مشکلاتی که با انجام این سونوگرافی نشان داده می شود، شامل: لخته شدن خون، نارسایی وریدی، انسداد شریانی، بیماری‌ های مادرزادی قلبی و تنگی شریان کاروتید و نقص دریچه قلب و... می باشد.

  • سونوگرافی داپلر عروق

سونوگرافی داپلر عروق نوعی آزمایش غیر تهاجمی می باشد، که از آن برای تخمین زدن میزان جریان خون در عروق خونی استفاده می شود. در این نوع سونوگرافی از پرتوهای صوتی با فرکانس بالا از گلبول های قرمز و دیگر اجزای خون تصویربرداری می‌ شود، تا مشکلات مختلف عروق از جمله گرفتگی رگ‌ های مختلف خونی تشخیص داده شود.

  • سونوگرافی داپلر بیضه

سونوگرافی بیضه به عنوان یکی از رایج ترین نوع تصویربرداری می باشد، که از آن جهت تشخیص ناهنجاری‌ های بیضه در مردان مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از ویزیت پزشک در منزل شما و یا مراکز درمانی ممکن است، به خاطر دلایل زیر سونوگرافی بیضه را تجویز کنند:

  1. تشخیص به موقع پیچش بیضه‌ ها
  2. بررسی میزان آسیب‌ ها و صدمات فیزیکی وارد شده به بیضه‌ ها
  3. تشخیص احتمالی توده‌ های مشکوک سرطانی در بیضه‌ ها
  4. تشخیص دلیل احتمالی درد و التهاب بیضه‌ ها 
  • سونوگرافی غده تیروئید

غده تیروئید غده ای پروانه ای شکل می باشد، که در زیر ناحیه گردن قرار گرفته است، و وظیفه ی آن تولید هورومون اصلی سوخت و ساز بدن می باشد. از سونوگرافی غده تیروئید جهت تشخیص ناهنجاری‌ ها یا توده‌ های سرطانی غده تیروئید انجام می‌ شود، تا در مواقع ضروری برای درمان سرطان تیروئید سریع‌ تر اقدام کنید. 

سونوگرافی غده تیروئید

  • سونوگرافی کبد چرب

کبد چرب به عنوان یکی از شایع ترین عارضه هایی می باشد، که بیشتر برای مردان رخ می دهد. زمانی که این اتفاق می افتد، می تواند باعث التهاب و مرگ سلول‌ های کبدی و در نتیجه فیبروز کبدی شود. جهت تشخیص به موقع کبد چرب از سونوگرافی کبد استفاده می شود. نتایج بدست آمده از این سونوگرافی به چهار دسته ی مختلف اعم از خفیف تا خطرناک تقسیم بندی می شوند.

به طور کلی سونوگرافی کبد به عنوان یکی از بهترین و مطمئن ترین روش‌ ها جهت تشخیص بیماری‌ های مختلف و مشکلات کبد می باشد.

  • سونوگرافی آپاندیس

زمانی که آپاندیس شما دچار التهاب می شود، یکی از شایع ترین شرایط اورژانسی می باشد، که از آن جهت پیشگیری از عوارض جدی ای که باید به سرعت تشخیص داده شود، و تحت درمان قرار گیرد. آپاندیس یک زائده کوچک و انگشتی شکل می باشد، که از ابتدای روده بزرگ منشعب می‌ شود، و انتهای آن بسته است. افرادی که دچار این عارضه می‌ شوند، حتما باید به سرعت توسط پزشک معاینه شوند، و سونوگرافی آپاندیس را جهت تشخیص میزان التهاب یا پارگی احتمالی انجام دهند.

  • سونوگرافی کیسه صفرا

از سونوگرافی کیسه صفرا جهت تشخیص مشکلات کیسه صفرا اعم از سنگ کیسه صفرا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سنگ کیسه صفرا می تواند منجر به ایجاد تهوع، استفراغ و دردهای شدید شکمی شود. 

  • سونوگرافی شکم و دستگاه گوارش

انجام سونوگرافی شکمی می تواند به پزشک شما کمک کند، تا بتواند بسیاری از اعضای بدن شما که در شکم قرار گرفته است،  را بررسی و معاینه کند. این تست جهت تشخیص ناهنجاری‌ ها و مشکلات عروق خونی شکمی، روده‌ ها، کلیه‌ ها، کبد، پانکراس و... انجام می‌ شود. 

  • سونوگرافی کلیه

از سونوگرافی کلیه جهت بررسی اندازه، شکل و موقعیت قرارگیری کلیه‌ ها و ساختارهای مربوط به آن مانند مجاری ادراری و مثانه انجام می شود. از این سونوگرافی می‌ توان جهت کیست‌ ها، تومورها، آبسه‌ ها، انسداد کلیوی و عفونت‌ های مختلف استفاده کرد. سنگ‌ های کلیه و مجاری ادراری به عنوان یکی از شایع‌ ترین مشکلاتی می باشد، که برای مردان اتفاق می افتد.

  • سونوگرافی پروستات

سونوگرافی پروستات آزمایشی می باشد، که تصویر بدست آمده از آن تصویری سیاه و سفید از بافت پروستات می باشد، که با استفاده از پرتوهای صوتی انجام می شود. این آزمایش جهت تشخیص ناهنجاری، سرطان و... مورد استفاده قرار می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد 

  • سونوگرافی رکتال

سونوگرافی رکتال (مقعدی) به عنوان یکی از رایج ترین روش های تصویربرداری می باشد، که از آن برای تشخیص مشکلات مرتبط با پروستات در مردان انجام می‌ شود. در سونوگرافی رکتال سری مخصوص سونوگرافی وارد مجرای مقعد می‌ شود، و با استفاده از امواج صوتی از اندام‌ های مقعدی تصویربرداری را انجام می‌ شود. 

  • سونوگرافی رحم

سونوگرافی بانوان برای بررسی اندام‌ های لگنی در زنان که شامل رحم، واژن، دهانه رحم و تخمدان‌ ها می باشد، انجام می شود. سونوگرافی زنان به دو روش شکمی و واژینال انجام می‌ شود. یکی دیگر از روش‌ های سونوگرافی زنان، سونوگرافی داپلر می باشد، که برای این که بتوانند سرعت جریان خون در اندام های لگنی بانوان را اندازه گیری کنند. از این نوع سونوگرافی جهت تشخیص موارد زیر استفاده می شود.

  1. تشخیص انواع بیماری‌ های زنان (توده‌ های رحم، بیماری‌ های تخمدان، عفونت‌ های لگنی، بیماری‌ های مجاری ادراری و...)
  2. تعیین جایگاه IUD
  3. تعیین سن و جنسیت جنین در زمان بارداری 
  4. تشخیص سقط جنین و مشخص کردن بیماری‌ هایی که باعث سقط جنین می‌ شوند.
  5. تشخیص بارداری خارج از رحم

سونوگرافی رحم

  • سونوگرافی سطحی

سونوگرافی سطحی جهت بررسی اعضای سطحی مانند بدن مانند پوست، پستان‌ ها و غده تیروئید مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

  • سونوگرافی پستان‌ ها

انجام این سونوگرافی برای اندام‌ های توپر بدن گزینه ی مناسبی می باشد. سونوگرافی پستان‌ ها در کنار ماموگرافی در بانوان روشی مناسب برای تشخیص زودرس سرطان پستان می باشد.

  • سونوگرافی ترانس واژینال (داخلی)

در سونوگرافی ترانس واژینال از امواج صوتی استفاده می‌ شود. استفاده از این امواج باعث می شود، که نتایج را در لحظه دهد. پزشک معالج می‌ تواند بافت درونی بدن را مشاهده کند، و اطلاعات مد نظر خود را به دست آورد. در این سونوگرافی مبدل سونوگرافی با استفاده از کاندوم پوشانده می‌ شود. برای این که بتواند به راحتی در اندام های داخلی بدن حرکت کند، پزشک پروب را به ژل سونوگرافی آغشته می‌ کند. ژل هایی که برای این کار استفاده می شوند، بهداشتی و ضد حساسیت می باشند، به همین خاطر دیگر نیاز نیست، نگران این موضوع باشید. بعد از این که سنسور وارد ارگان‌ های داخلی بدن شد، تصویر بافت داخلی بدن بیمار روی مانیتور نمایش داده می‌ شود.

انجام این سونوگرافی به تشخیص بسیاری از بیماری های کمک می کند. این بیماری ها می تواند شامل:

  • سرطان دستگاه تناسلی

با انجام این سونوگرافی عوامل غیرعادی در بدن بیمار تشخیص داده خواهد شد. انجام این سونوگرافی به عنوان یکی از سریع ترین روش ها جهت تشخیص بیماری های مختلف اعم از سرطان، کیست و... می باشد.

  • بررسی مشکلات ناباروری

انجام سونوگرافی واژینال یکی از اقداماتی می باشد، که حتماً برای درمان ناباروری باید انجام شود.

  • تشخیص کیست و فیبروم

انجام سونوگرافی داخل واژن در مقایسه با دیگر روش‌ های سونوگرافی دقیق‌ تر عمل می‌ کند. به همین خاطر تشخیص کیست و فیبروم موجود در تخمدان و رحم به طور دقیق وجود دارد.

  • بارداری

با انجام سونوگرافی داخلی می‌ توان انواع مختلف بارداری را تشخیص داد. بارداری معمولی و بارداری خارج از رحم با استفاده از ترانس واژینال تشخیص داده می‌ شوند. 

  • سقط جنین

این موضوع توسط سونوی TVS تشخیص داده می‌ شود.

  • جفت سرراهی

برخی از بانوان در طول دوران بارداری ممکن است، جفت آن ها در دهانه پایینی رحم قرار بگیرد. این موضوع می تواند خطرات مختلفی را برای مادر به همراه داشته باشد.

  • مشکلات قاعدگی

با انجام این نوع از سونو علت نامنظمی در عادت ماهیانه بررسی می‌ شود.

سونوگرافی چه زمانی توصیه می‌ شود؟

گاهی اوقات ممکن است، تشخیص بیماری از روی علائم یا معاینه فیزیکی امکان پذیر نباشد، در این مواقع انجام تصویربرداری سونوگرافی توصیه می‌ شود. البته در کنار سونوگرافی روش‌ های تصویربرداری دیگری اعم از سی تی اسکن و ام آر آی نیز وجود دارد، که با توجه به تشخیص پزشک، هر کدام از این روش‌ ها ممکن است، برای تشخیص عارضه‌ های مختلف تجویز شوند.

محدودیت‌ های سونوگرافی 

با توجه به این که سونوگرافی یک ابزار تشخیصی قدرتمند و کاربردی می باشد، ولی محدودیت هایی را به همراه دارد. امواج صوتی به هیچ عنوان نمی توانند از هوا یا استخوان عبور کنند، و همین موضوع باعث می شود، که تصویربرداری از قسمت هایی از بدن که توخالی هستند، و یا با استخوان‌ های متراکم پوشانده شده‌ اند، دقیق انجام نشود. جهت تشخیص ناهنجاری‌ های این نقاط ممکن است، پزشک شما آزمایشات دیگر مانند MRI یا سی تی اسکن تجویز کنند.

انواع سونوگرافی

قبل از سونوگرافی چه آمادگی‌ های لازم است؟

اغلب آزمایشات سونوگرافی احتیاج به آمادگی خاصی ندارد، ولی در برخی از موارد استثناهایی نیز وجود دارد، که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

برای بعضی از اسکن‌ ها مانند اسکن کیسه صفرا پزشک متخصص ممکن است، از شما بخواهید که قبل از انجام سونو از خوردن و آشامیدن پرهیز کنند. هم چنین برای انجام سونوگرافی لگنی لازم است، مثانه شما پر باشد. به همین خاطر بهتر است، چند ساعت قبل از انجام آزمایش به مقدار کافی آب بخورید.

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : سونوگرافی در منزل کرج, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت: 18:35

وانت بار دوستان در منطقه گیشا تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار دوستان بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در گیشا وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

ارتباط با ما:09922599177

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با وانت بار در گیشا

بسته بندی لوازم و اثاثیه -وانت بار دوستان

همواره یکی از نگرانی های مشتریان ما و کسانی که قصد حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندی است.

ویژگی های بسته بندی صحیح 

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت جابجایی آنها می شود.

  • بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، سبب وارد شدن خسارات کمتری به آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

  • نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند فضای کمتری را می گیرند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

  • زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.


کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌ پیچ نیز کنید.

امنیت و اطمینان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه گیشا

اطمینان خاطر و ایمنی در حمل و نقل با وانت بار- وانت بار دوستان

این روزها نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود. 

ذکر این نکته مهم و اساسی است که یکی از بخش های مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ایمنی در بسته بندی و سپس ایمنی در حمل و نقل می باشد.

اتوبار دوستان در منطقه گیشا با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

باربری تهران با وانت بار، حمل بار از گیشا به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگیری کار سخت و حساسی می باشد و نیاز به مهارت خاص خود دارد.چرا که احتمال آسیب و صدمه به بار بدلیل بعد مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.
بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

وانت بارو وانت بار تلفنی در منطقه گیشا 

باربری و اتوباردوستان در منطقه گیشا با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار و وانت بار تلفنی دوستان با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می دهیم.

استرس های اسباب کشی در شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را باوانت بار و وانت بار تلفنی دوستان در گیشا تجربه کنید.

باربری ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار گیشا

باربری ارزان قیمت و منصفانه با وانت بار در گیشا- وانت بار دوستان

وانت بار ارزان به کیفیت خدمات خود می اندیشد. این نوع باربری ها در تلاشند که خدمات با کیفیت ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود.

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان ، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

بهترین خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار گیشا

بهترین خدمات اتوبار در تهران و شهرستان با وانت بار در گیشا- باربری دوستان

اتوبار دوستان در گیشا ارائه دهنده خدمات نوین در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب کشی میتواند با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود این پروسه یا همان اثاث کشی افراد را برنامه ریزی، مدیریت و اجرا نماید.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائی به صورت کامل پوشش داده و مسیر جدیدی در این رابطه جلوی پای افرادی که مشغله یا توان انجام این کار را ندارند قرار دهند.

باربری دوستان در منطقه گیشا ارائه دهنده تمامی خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی لوازم، جابجایی و ... می باشد تا بدین وسیله رضایت کامل شما مشتریان عزیز را بدست آورد.

قیمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار منطقه گیشا 

قیمت مناسب و مقرون به صرفه حمل بار در گیشا تهران- وانت بار دوستان

اولین سوالی که از باربر و یا شرکت باربری می شود، در مورد لیست خدمات و تعرفه های شرکت است.

در واقع عملکرد وانت بارتهران  به نرخ قیمت باربری بستگی دارد و می توان گفت قیمت باربری برای مردم اهمیت دارد.

نرخ قیمت باربری بر اساس اتحادیه باربری تهران می باشد. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از هر باربری را دارید به این نکته دقت کنید و زیر بار هزینه اضافی نروید.

ذکر این نکته لازم است که تعرفه باربری مربوط به حمل و بسته بندی و جابجایی بر اساس تعداد طبقات ، وجود یا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت کار کارگران متغیر است و بنا بر شرایط کار، قیمت در اتحادیه می تواند کم یا زیاد شود.

جهت اطلاع از میزان دقیق تعرفه باربری با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

باربری شبانه روزی وانت بار در منطقه گیشا

یکی از مواردی که ممکن است ذهن مشتریان را درگیر کند، ساعت مناسب تحویل بار است که هم آرامش شما و همسایگان حفظ شود و هم اینکه هنگام تحویل بار، در منزل حضور داشته باشید.

از آنجا که اتوبار دوستان در گیشا به صورت 24 ساعت شبانه روز فعالیت می کند، شما می توانید در هر ساعتی که مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحویل بگیرید. 

هم چنین اگر محل مورد نظر شما برای تحویل بار شهرستان نیز باشد، باربری دوستان هر ساعتی از شبانه روز که مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحویل می دهد.

باربری و اتوباردوستان در کنار شما عزیزان است تا حمل بار به شهرستان های مختلف ایران را در اسرع وقت و با قیمتی مناسب انجام داده و رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اتو بار دوستان در منطقه گیشا می توانید با ما در ارتباط باشید با کارشناسان مجرب ما صحبت کنید و هم چنین سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

ارائه تجهیزات و امکانات لازم اسباب کشی توسط اتوبار گیشا

ارائه خدمات و امکانات وتجهیزات توسط وانت بار - وانت بار دوستان

جابجایی وسایل و اثاثیه بدون بسته بندی اصولی و صحیح تقریبا غیر ممکن است و البته بسته بندی صحیح باعث می شود که چیدمانی آسان و سریع پیش رو داشته باشیم.

تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی 

  • کارتن های رگال دار مخصوص البسه 

  • کارتن های استریل جهت مواد غذایی فریز شده

  • کارتن های بزرگ و کوچک چند لایه جهت جابجایی اثاثیه و خرده ریزها 

  • چسب پهن، ماژیک، برچسب 

  • عایق های ضربه گیر 

  • کیف حمل رخت خواب 

محافظت از لوازم باارزش در اسباب کشی توسط وانت بار گیشا

محافظت از لوازم و وسایل اسباب کشی توسط وانت بار - وانت بار دوستان

خدمات باربری با هدف یاری رساندن به کسانی که قصد جابجایی را دارند صورت می گیرد. اگر شما از خدمات بهترین شرکت های فعال در این زمینه ( اتوبار دوستان در گیشا) بهره مند شوید از عهده باربری وسایل خود در سریع ترین زمان ممکن و براحتی برمی آیید و در پایان نیز از نتیجه کار خود راضی خواهید بود.

در واقع یکی از نکات مهم قبل از اسباب کشی این است که از قبل آماده جمع آوری وسایل باشید به خصوص وسایل ارزشمند.

لوازم و وسایل گرانبها و یا با ارزش اشخاص حقیقی (مدارک و لوازم شخصی) و یا اشخاص حقوقی (مدارک و یا سرمایه های شرکت ها، سازمان ها) که هر کدام به چند دسته تقسیم بندی می شوند و باید در حفظ و نگهداری آنها کاملا دقت کرد چرا که در صورت گم شدن و یا آسیب دیدن در زمان باربری و حمل بار، ممکن است دچار ضررهای جبران ناپذیری شوید.

از جمله لوازمی مانند:

  • مدارک شخصی (شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، مدارک تحصیلی، مالی، سند خانه و غیره)

  •  مدارک سازمانی و رسمی شرکت ها، سازمان ها، بانک ها شامل اسناد بسیار مهم ثبت شرکت و یا سازمان و مدارکی که صرفا مدیران به آنها دسترسی دارند (مانند بعضی از پرونده ها و اسناد مالی بسیار مهم) 

  • پول، طلا و جواهرات، ارز و کلیه دارایی ها و پس انداز خانواده 
  •  برخی اشیاء قیمتی و یادگاری های قدیمی از جمله فرش های بسیار با ارزش دست ساز و یا تابلوهای نفیس
  •  برخی اشیاء شکستنی مهم و حساس با ارزش 

حمل جهیزیه عروس توسط اتوبار در گیشا

حمل بار و حمل جهیزیه عروس یکی از کارهای سخت و پیچیده ای است که می توان از شرکت های اتوبار درخواست نمود. اصولا جابجایی جهیزیه عروس حساسیت های خاص خود را دارد و باید دقت و توجه کافی به این موضوع داشت.

حمل جهیزیه عروس معمولا در گیر و دار برگزاری مراسم عروسی و پیش از آن باید انجام شود. از این رو معمولا خانواده ها فرصت کافی برای رسیدگی به تمامی امور حمل جهیزیه عروس ندارند.

برای حمل جهیزیه عروس نیاز به بسته بندی ویژه و ماشین باربری مجهزی است تا بتوان این وسایل حساس ، گرانقیمت و نو را بدون آسیب و خسارت به خانه جدید عروس و داماد منتقل نمود.

شما می توانید از شرکت های باربری و حمل بار برای حمل جهیزیه عروس استفاده نمایید.  کارگر اسباب کشی ماهر و با تجربه می توانند به سرعت کل جهیزیه عروس را در زمانی کوتاه بسته بندی نمایند و سپس آنها را درون کامیون حمل اثاثیه بارگیری کرده و به سمت مقصد حرکت نمایند. کار این افراد تنها با تخلیه جهیزیه تمام  نمی شود بلکه شما می توانید برای چیدمان وسایل در جای خود از باربران کمک بگیرید.

آنها سنگین ترین و مشکل ترین وسایل مثل:

یخچال ساید بای ساید
میز نهارخوری و شیشه آن
آینه شمعدان
انواع وسایل تزئینی حساس
بوفه و سرویس خواب
و ... را به سادگی حمل نموده و در جایی که مد نظر شماست قرار می دهند.

جابجایی اجسام سنگین توسط وانت بار در منطقه گیشا

جابجایی-و-حمل-نقل-اجسام-سنگین-بانیسان-بار-دوستان

یکی از چالش هایی که به هنگام انجام امور مربوط به اسباب کشی و یا خرید لوازم منزل با آن رو به رو هستیم جابجایی اجسام سنگین است. حمل و جابجایی وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، میز بیلیارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعایت اصول و نکات ایمنی و همچنین کمک گرفتن از افراد متبحر در این زمینه مانند کارگران حمل اثاثیه منزل را می طلبد.

پیشنهاد ما در بلند کردن جعبه ها در اسباب کشی به شما عزیزان این است که امور مربوط به جابجایی و حمل اسباب و وسایل سنگین را به باربری های مطمئن بسپارید. چراکه تمام افرادی که در باربری ها خدمات حمل و بسته بندی را انجام می دهند افرادی متبحر هستند و نسبت به حمل تمام اثاثیه های منزل و اداره تسلط کافی را دارند و بدون هیچگونه آسیب دیدگی این کار را برای شما انجام می دهند.

استفاده از خدمات باربری باعث می شود تا بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید و حین جابجایی دچار مشکل شوید و به وسایلتان خسارتی وارد شود بتوانید باربری بی دردسر را تجربه نمایید.

اتوبار دوستان در تهران آماده ارائه انواع خدمات، تجهیزات و امکانات مربوط به باربری می باشد. 

https://freight-nissan.ir/post/27/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D8%B4%D8%A7

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : وانت بار گیشا, وانت بار غرب تهران, وانت بار ارزان, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 120 تاريخ : جمعه 14 مرداد 1401 ساعت: 18:26

آبسردکن استیل

آبسردکن استیل

 

آبسرد کن استیل یکی از تجهیزات سرمایشی بسیار کاربردی و ضروری در مکان های مختلف اعم از بیمارستان ها، سالن های ورزشی، بانک ها، بیمارستان ها، مساجد، هیئت، ورزشگاه ها، مدارس، ادارات دولتی و... مورد استفاده قرار می گیرند. آبسردکن ها در مدل های مختلف فانتزی، صنعتی و آنی طراحی و تولید و به بازار عرضه می شوند. آب سردکن های فانتزی قابلیت جا به جایی و حمل و نقلدارند، و در دو مدل مخزن دار و اتصال مستقیم به آب شهری را دارند، و با این کار فقط می توانید آب شهری را خنک کنید. از آبسردکن مخزن دار جهت خنک نگهداشتن انواع نوشیدنی و مایعات مورد استفاده قرار می گیرند. در برخی از مواقع که آب شهری دارای آلودگی می باشد و نمی توان از آن ها برای نوشیدن استفاده کرد، این نوع از آبسردکن ها بهترین گزینه می باشند، و قابلیت جا به جایی به خاطر عدم اتصال به آب شهری به راحتی انجام می شود. آب سردکن هایی دارای بطری هستند، در اداره ها و منزل های مسکونی بسیار کاربردی می باشند. آبسردکن های صنعتی که به صورت فلزی تولید می شوند، و کاربرد گسترده ای در خیابان ها، پارک ها و فضاهای سبز، مکان های صنعتی و اداری دارند. این آبسردکن ها معمولاً براساس تعداد شیرهای استفاده شده، در طراحی به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

 

مشخصات فنی آبسردکن استیل

قیمت آبسردکن عمومی

 

جنس بدنه، شیرها، مخزن آب سرد کن ها از نوع ورق استیل 304 می باشد، و همین موضوع باعث می شود، تا در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها مقاوم باشند، و از تغییر مزه و طعم آب داخل مخزن ها جلوگیری کنند. عایق بندی آبسردکن های عمومی از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد، و از هدر رفتن بیش از حد انرژی جلوگیری می کند. جنس شیر های قرار داده شده در روی آبسردکن ها از نوع ضد چکه می باشد، و مخزن های دستگاه قابلیت وصل شدن به آب شهری دارند.

 

انواع آب سرد کن استیل

یکی از اقلام مورد نیاز در مکان های عمومی پر رفت و آمد آبسرد کن استیل می باشد. آبسرد کن های استیل به دلیل داشتن بدنه ای مقاوم در اکثر مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. صنایع برودتی ونوس تولید کننده آبسردکن استیل مختلف اعم از تک شیر، دو شیر، سه شیر، چهار شیر و... می باشد. لیتراژ هر یک از این دستگاه ها به تعداد شیر آن ها بستگی دارد، به طوری که صنایع برودتی ونوس برای هر یک شیر، یک مخزن 12 لیتری قرار داده شده است. استفاده از عایق تزریق فوم پلی یورتان در بدنه داخلی و همین طور استفاده از لوله های مسی برای مخازن از وجه تمایز محصولات برند ونوس با دیگر برند ها می باشد.

 

  • آبسردکن استیل تک شیر

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

 

مشخصات فنی آب سرد کن استیل تک شیر

جنس بدنهاستیل خالص نگیر که کاملاً غیر مغناطیس شده است
ضد زنگ100%
مخزن دستگاهاز جنس استیل 304
عایقتزریق پلی یورتان
جوشکاریآرگون
جنس شاسیگالوانیزه گرم
کندانسورآلومینیومی
  • آبسردکن استیل دو شیر

قیمت آبسردکن استیل

 

مشخصات فنی آب سرد کن استیل دو شیر

جنس بدنهاستیل خالص نگیر که کاملاً غیر مغناطیس شده است
ضد زنگ100%
مخزن دستگاهاز جنس استیل 304
عایقتزریق پلی یورتان
مصرف انرژیA+
جوشکاریآرگون
جنس شاسیگالوانیزه گرم
کندانسورآلومینیومی
  • آبسردکن استیل سه شیر

قیمت آبسردکن استیل دست دوم

 

مشخصات فنی آب سرد کن استیل سه شیر

جنس بدنهاستیل استنلس
عایق بندیتزریق فوم پلی یورتان
کمپرسورقدرتمند سکاپ دانفوس
گنجایش30 لیتر
قدرت کمپرسور1.4
تابلوCNC
تعداد شیر3 عدد
  • آبسردکن استیل چهار شیر

قیمت آبسردکن استیل چهارشیر

 

مشخصات فنی آب سرد کن استیل چهار شیر

جنس بدنهتمام استیل
جنس شیرتمام استیل
نوع عایقتزریق فوم پلی یورتان
تعداد شیرچهار شیر
لیتراژ38
قدرت کمپرسور1.2
  • آبسردکن استیل پنج شیر

قیمت آبسردکن استیل دو شیر دست دوم

 

مشخصات فنی آب سرد کن 5 شیر

 

جنس بدنهاستیل نگیر
جنس مخزناستیل استنلس
نوع عایق بندیتزریق فوم پلی یورتان
قدرت موتور3/4
  • آبسردکن استیل شش شیر

خرید آبسردکن استیل

 

مشخصات فنی آب سرد کن استیل شش شیر

 

جنس بدنهتمام استیل
جنس شیرتمام استیل
نوع عایقتزریق فوم پلی یورتان
تعداد شیرشش شیر
لیتراژبنا به سفارش مشتری
قدرت کمپرسور1/2

بهترین برند آبسردکن استیل

آب سرد کن استیل

 

آبسردکن مساجد

قیمت آب سردکن استیل

 

آبسرد کن عمومی

قیمت آبسردکن مدارس

 

آب سرد کن دومنظوره اداری

آب سرد کن دومنظوره اداری

 

مشخصات فنی آب سرد کن دو منظوره

سیستم سرمایشیکمپرسور
استحکامبالا
شیر گرم و سرددارد
قابلیت نصب جالیوانیدارد
قابلیت نصب منبع آب عادی یاتصفیه شدهدارد
کلید قطع و وصل2 عدد
کابیندارد
ال ای دیدارد

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

قیمت آبسردکن

 

قیمت آبسردکن استیل

از فاکتورهای تأثیرگذار در تعیین قیمت آبسردکن ها می توان به تعداد شیرهای به کار گرفته شده، موتور، جنس بدنه و مخزن ها، کیفیت استیل اشاره کرد. از بهترین برند آبسردکن استیل می توان به آبسردکن تهران سرد، سبلان، زاگرس و آندرانیک و... اشاره کرد.

 

هنگام خرید آبسردکن به نکات زیر توجه کنید.

  • میزان استفاده از آبسردکن
  • قابلیت داغ و گرم آب
  • جنس بدنه آبسردکن
  • جنس شیر خروجی آب
  • مصرف برق
  • جنس موتور آبسردکن
  • میزان صدای تولیدی هنگام استفاده
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • قیمت آبسردکن
Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : قیمت آبسردکن استیل, آبسردکن عمومی, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 85 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 14:42

وانت بار صادقیه ارائه دهنده خدمات تخصصی حمل و جابجایی کالا و اثاثیه منزل و بسته بندی می باشد.

باربری صادقیه جهت رفاه حال شهروندان گرامی خدمات خود را همه روزه و به صورت شبانه روزی ارائه می دهد چرا که با کسب رضایت شما مشتریان عزیز است که در زمره بهترین ها قرار دارد.

لازمه زندگی پرمشغله امروزی اینست که افراد جهت حمل لوازم و اسباب منزل یا اداره خود از خدمات سریع و مطمئن بهره مند شوند. 

از جمله اهداف وانت بار ، ارسال سریع و با اطمینان، بار و محموله به مشتریان می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای این خدمات را انجام می دهد.

ارائه خدمات وانت بار و نیسان بار در محدوده میدان صادقیه، کاشانی، بلوار فردوس، اشرفی اصفهانی، ستارخان و.. و هم چنین ارسال بار به کلیه نقاط تهران و شهرستانها.

ارتباط با ما:09922599177

وانت تلفنی صادقیه

وانت تلفنی صادقیه- محله

وانت تلفنی صادقیه با بهره مندی از تیم حرفه ای و ماهر در زمینه جابجایی و حمل و نقل لوازم منزل و اداره، جهیزیه عروس، وسایل سنگین خدمات خود را ارائه می دهد. 

هم چنین مدیریت مجرب و مسئولیت پذیر این مجموعه، تلاش خود را بر آن می دارد که با توجه به خواسته های شما عزیزان ارسال بار را به موقع و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد.

انواع خدمات وانت بار و نیسان بار

انواع خدمات وانت بار و نیسان بار صادقیه-وانت بار محله

خدمات بسته بندی

در صورت درخواست شما مشتریان ، خدمات بسته بندی توسط تیم کاربلد مجموعه وانت بار انجام می گیرد که عبارتند از 

  •  انواع کارتن

  • کیف های زیپ دار برای لباس و تمامی لوازم حساس از قبیل پتو،بالشت و تمامی وسایل در این حیطه.

  •  نایلون های حبابدار و زخیم برای مواد غذایی،مواد شوینده،جعبه های محکم برای وسایل شکستنی.

خدمات حمل و نقل

  • جابجایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل و اداره در شهر تهران و شهرستان ها

  • مجهز به تعداد زیادی ماشین های مسقف و به روز 

  • ارائه خدمات جابجایی به صورت شبانه روزی و همه روزه

از صفر تا صد اسباب کشی در کنار شما هستیم اگر نگران سختی و استرس اسباب کشی هستید ما به شما اطمینان می دهیم که این کار را به بهترین نحو انجام می دهیم و شما یک اسباب کشی بدون دغدغه و استرس را تجربه خواهید نمود.

اتوبار دوستان در تهران آماده ارائه انواع خدمات، تجهیزات و امکانات مربوط به باربری می باشد.

مجموعه وانت بار صادقیه متخصص در امر بسته بندی و حمل و نقل کالا می باشد بنابراین با شکستگی و آسیب اثاثیه خداحافظی کنید.

مزایای سپردن حمل لوازم به وانت بار صادقیه

مزایای حمل لوازم به وانت بار صادقیه- وانت بار محله

  1. بکارگیری افراد آموزش دیده و حرفه ای

  2. داشتن راننده کاربلد و وظیفه شناس

  3. حمل لوازم سنگین و شکستنی توسط پرسنل ماهر 

  4. مدیریت مسئولیت پذیر و منظم

بارکو، اپلیکیشن وانت بار می باشد بطوری که تنها با چند کلیک میتوانید مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و خودرو باربری مورد نیاز را اعم از مینی وانت، وانت بار، نیسان بار، مینی کامیونت و کامیونت انتخاب کنید. همچنین اسباب کشی راحت و بی دغدغه از جمله خدمات بارکو بوده که توسط رانندگان و کارگران آموزش دیده و مسلط به اسباب کشی و امور حمل، چینش و جابجایی بار انجام می شود.

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : وانت بار,وانت بار ارزان غرب تهران, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 125 تاريخ : جمعه 7 مرداد 1401 ساعت: 21:05

وانت بار غرب تهران و نیسان بار تهران با ارائه انواع خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و اداری و هم چنین بهره مندی از بهترین نیروهای متخصص و حرفه ای، صفر تا صد امور جابجایی و اسباب کشی شما را به بهترین نحو انجام می دهد. 

حمل بار با نیسان با هدف جابجایی لوازم و وسایل با کیفیت بالا و سرعت مناسب است. انجام تمامی خدمات نیسان بار دوستان در کلیه مناطق غرب تهران به صورت 24 ساعته و شبانه روزی می باشد. در صورتی که به دنبال یک مجموعه باربری حرفه ای و باتجربه هستید که به صورت تضمین شده و ایمن اسباب کشی شما را برعهده بگیرد، با نیسان بار دوستان در ارتباط باشید.  

وانت تلفنی تهران غرب به منظور پرداخت هزینه بار کمتر و جلوگیری از ورود خسارت، جابجایی و چیدمان آسان و حرفه ای را برای مشتریان خود انجام می دهد تا یک تجربه شیرینی از اسباب کشی داشته باشند. 

ارتباط با ما:09922599177

وانت بار غرب تهران

وانت بار غرب تهران برای شما امکان یک اسباب کشی اصولی و بدون دردسر را فراهم می نماید. جابجایی که توسط کارگران حرفه ای و کاربلد حمل بار غرب تهران انجام می شود. هم چنین مجموعه وانت بار و نیسان بار غرب تهران دارای ماشین های مخصوص حمل بار جهت حمل و نقل اسباب و اثاثیه به منظور خدمت رسانی به همشریان گرامی می باشد. 

وانت بار ارزان غرب تهران

وانت بار و نیسان بار غرب تهران با ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و با کمترین و ارزان ترین هزینه، اسباب کشی وسایل شما را برعهده می گیرد. باربری دوستان با برخورداری از اکیپ مجرب و کاربلد کلیه خدمات بسته بندی، باربری و جابجایی اثاثیه منزل و ادارات را به بهترین نحو انجام می دهد. 

وانت تلفنی غرب تهران

اگر به دنبال وانت تلفنی در غرب تهران هستید و می خواهید اسباب کشی بدون استرسی را تجربه کنید، با شماره های درج شده در سایت باربری دوستان تماس بگیرید و تجربه خوبی از جابجایی و حمل و نقل لوازم و وسایل را داشته باشید. 

هزینه کرایه وانت بار غرب تهران چقدر است؟

حمل با وانت بار، یکی از روش های حمل بار در حجم کم است که برای حمل بار بین شهری و بیرون شهری کاربرد زیادی دارد. هزینه وانت بار غرب تهران با توجه به تعرفه های اتحادیه باربری های تهران می باشد. عواملی در تعیین میزان هزینه اسباب کشی موثرند از قبیل تعداد کارگران، مقصد خارج از محدوده، مقدار بار و...  

وانت بار صادقیه

وانت بار صادقیه- وانت بار دوستان

وانت بار صادقیه ارائه دهنده خدمات تخصصی حمل و جابجایی کالا و اثاثیه منزل و بسته بندی می باشد.باربری صادقیه جهت رفاه حال شهروندان گرامی خدمات خود را همه روزه و به صورت شبانه روزی ارائه می دهد چرا که با کسب رضایت شما مشتریان عزیز است که در زمره بهترین ها قرار دارد.

وانت بار پونک

وانت بار پونک با بهره مندی از انواع ماشین های نیسان و وانت پیکان که مجهز به پتو و ضربه گیر نیز هستند ، از بهترین و معتبرترین مراکز حمل و نقل می باشد.

وانت بار ستارخان

وانت بار دوستان در منطقه ستارخان تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار سعادت آباد

اتوبار دوستان در منطقه سعادت آباد با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

وانت بار چیتگر

وانت بار چیتگر- نیسان بار دوستان

در باربری و اتوبار دوستان در غرب تهران پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. 

وانت بار اکباتان

اتوبار دوستان در اکباتان ارائه دهنده خدمات نوین در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب کشی میتواند با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود این پروسه یا همان اثاث کشی افراد را برنامه ریزی، مدیریت و اجرا نماید.

وانت بار مرزداران

باربری و اتوباردوستان در منطقه مرزداران با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

وانت بار تهرانسر

هر عضو از وانت بار دوستان در تهرانسر وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

وانت بار گیشا

وانت بار گیشا- نیسان بار دوستان

خدمات باربری با هدف یاری رساندن به کسانی که قصد جابجایی را دارند صورت می گیرد. اگر شما از خدمات بهترین شرکت های فعال در این زمینه ( اتوبار دوستان در گیشا) بهره مند شوید از عهده باربری وسایل خود در سریع ترین زمان ممکن و براحتی برمی آیید و در پایان نیز از نتیجه کار خود راضی خواهید بود.

وانت بار جنت آباد

باربری دوستان در منطقه جنت آباد ارائه دهنده تمامی خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی لوازم، جابجایی و ... می باشد تا بدین وسیله رضایت کامل شما مشتریان عزیز را بدست آورد.

وانت بار کاشانی

وانت بار دوستان در منطقه کاشانی تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود. تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

انواع خدمات وانت بار غرب تهران

  • برخورداری از کارگر اسباب کشی ، بسته بندی و جابجایی 

  •  بسته بندی اثاثیه و لوازم برای اسباب کشی و چیدمان

  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل

  • حمل و جابجایی وسایل سنگین از قبیل  یخچال ساید‌ بای‌ ساید، لباسشویی، گاز، گاوصندوق

بهترین وانت بار در غرب تهران

بهترین وانت بار غرب تهران- نیسان بار دوستان

فرایند باربری از چالش های ریز و درشت بسیاری برخوردار است . یافتن وانت باری که بدون نگرانی و استرس امور جابجایی و اسباب کشی وسایل و لوازم را برعهده بگیرد، آسان نیست. لازم است وانت باری که در منطقه غرب تهران انتخاب می شود معتبر باشد، از تخصص و تجربه کافی در زمینه حمل و نقل و بسته بندی و چیدمان برخوردار باشد و هم چنین باربری به نحوی انجام شود که هزینه اضافی برای تعمیر و یا خرید دوباره وسایل صورت نگیرد.

مجموعه وانت بار دوستان در کلیه مناطق غرب تهران با چندین سال سابقه درخشان در زمینه باربری با وانت و نیسان توانسته به یکی از معتبرترین و بهترین موسسات در این حرفه در غرب تهران تبدیل شود. این مجموعه با بکارگیری کادری متخصص و مجرب، همواره سعی بر آن داشته تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد و در جهت ارتقای کیفیت خود بکوشد.

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : وانت بار تهران, وانت بار, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 3:44

خدمات پانسمان در منزل ممکن است، به خاطر دلایل مختلف در افراد مختلف احساس شود. معمولاً برای درمان هر گونه جراحت در سطح پوست که باعث نمایان شدن قسمت های زیرین پوست می شود، و خونریزی اتفاق می افتد. حتماً باید تعویض پانسمان زخم با دقت و به صورت مرتب انجام شود. در برخی از موارد برای پانسمان جراحی، پانسمان زخم باز در منزل، انجام پانسمان زخم بستر و یا پانسمان انواع بریدگی و بخیه ها احتیاج به دریافت خدمات تعویض پانسمان زخم در منزل دارند. در برخی از شرایط پس از طی دوره درمان در بیمارستان بیمار به منزل منتقل می شود. 

با توجه به شلوغی شهرهای بزرگ مانند کرج و تهران ممکن است، نتوانید به راحتی به پزشک و پرستار در روزهای تعطیل و شرایط سخت انتقال بیمار سالمند یا ناتوان حرکتی به مراکز درمانی دسترسی داشته باشید، به همین خاطر انتخاب خدمات درمانی تزریقات و پانسمان زخم در محل بهترین گزینه برای این افراد می باشد.

قیمت پانسمان زخم بستر

ارتباط با ما: 02634471270

مراحل بهبود زخم

  • هموستاز (لخته شدن خون)

همسوستاز شدن خون باعث جلوگیری از ادامه خون ریزی و از دست رفتن خون بیشتر می‌ شود.

  • التهاب

در این مرحله سلول‌ های سفید خون، سلوله‌ ای مرده و بقایای آن را می‌ خورند، و فاکتورهای رشد مشتق از پلاکت در زخم آزاد می شوند.

  • تکثیر (رشد بافت جدید)

بافت‌ های جدید در این مرحله تشکیل شده، و اندازه زخم منقبض می‌ شود.

  • بلوغ

کلاژن در این مرحله در امتداد خطوط کششی تنظیم می‌ شود، و دیگر نیازی به آن نیست. بنابراین از طریق آپوپتوز خارج می‌ شود.

پانسمان ساده در منزل

سوختگی های پوست با ضخامت نسبی اپیدرم که به بافت های زیرین پوست آسیبی وارد نمی کند، و یا سوختگی درجه یک که شامل سوختگی ناشی از شعله ملایم می باشد، که یک سوختگی سطحی و خفیف محسوب می شود، و فقط به لایه خارجی پوست (اپیدرم) آسیب وارد می کند. برای سوختگی های گفته شده، فقط کافیست، پانسمان ساده برای بهبودی آن ها انجام شود. برای شست و شو و پانسمان این سوختگی ها حتماً باید برنامه ریزی کنید، تا در زمانی که مشغله کاری ندارید، به بیمارستان ها و یا مراکز درمانی مراجعه کنید، و ممکن است، در صف های طولانی منتظر بمانید، حتی در بعضی از مواقع ممکن است، نتوانید کار خود را انجام دهید. به همین خاطر برای جلوگیری از این حالت می توانید از خدمات در منزل سلامت نوین استفاده کنید.

پانسمان انواع زخم ها در منزل

با توجه به این که پانسمان نوعی پوشش محافظتی بر روی زخم می باشد. با پانسمان کردن زخم ها می توانید روند بهبودی خود را سریع تر کنید، و از به وجود آمدن عفونت های احتمالی جلوگیری کنید. پس حتماً اقدامات تعویض پانسمان در منزل یا مراکز درمانی باید توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود، در غیر این صورت ممکن است، نتیجه ی کاملاً عکس اتفاق بیوفتد. اهداف پانسمان جراحی، کنتزل خونریزی، جلوگیری از تجمع میکروب های محیط بر روی زخم، حفظ رطوبت زخم و جلوگیری از ورود عفونت به خون می باشد.

  • پانسمان بخیه جراحی در منزل

بیماران معمولاً چند روز پس از هر عمل جراحی ترخیص می شوند، ولی باید در نظر گرفت، که زخم و بخیه های آن ها به سرعت خوب نمی شوند. به همین خاطر پزشکان و پرستاران تاکید می کنند، که پانسمان زخم بخیه ها به خوبی مورد مراقبت قرار بگیرند، و در زمان مقرر تعویض شوند، تا مشکلی به وجود نیاید. 

تعویض پانسمان بخیه جراحی در منزل شامل:

  1. شستشو زخم
  2. استریل کردن زخم
  3. بانداژ مجدد زخم 
  • پانسمان زخم باز در منزل

پانسمان روی این نوع از زخم ها به خاطر دلایل مختلف به هیچ عنوان نباید کامل پوشانده شود. در این مواقع فقط باید زخم را شستشو داده، و بعد روی زخم داروهای لازم با توجه به تشخیص پزشک بعد از ویزیت پزشک در منزل زده می شود، و در نهایت روی زخم را باز می گذارند.

  • پانسمان زخم بستر در منزل

افرادی که به خاطر دلایل مختلف قادر به جا به جایی و حرکت نیستند، باید مدت زیادی در بستر بمانند. به همین خاطر ممکن است، دچار زخم بستر شوند. این زخم به خاطر ساییدگی پوست با سطح زیر خود و عدم گردش هوا پدید می آید.

انجام پانسمان زخم بستر نیز به خاطر این که معمولاً در زیر لایه های این زخم عفونت زیادی نهفته است، کار بسیار تخصصی می باشد. پرستارانی که تعویض پانسمان ها را انجام می دهند، حتماً باید دوره های تخصصی درمان زخم بستر را گذرانده باشند. تا بتوانند به بهترین شکل روند گسترش زخم را کنترل کنند، و به درمان زخم بستر بیماران کمک کنند.

  • پانسمان زخم پای دیابتی در منزل

افرادی که از بیماری دیابت رنج می برند، در صورت سایش یا بریدگی به خاطر اجسام خارجی نیاز به مراقبت های بیشتری دارند. زیرا روند درمان زخم در بیماران دیابتی بسیار کندتر است. متاسفانه زخم هایی که در بدن این بیماران مخصوصاً در پای بیماران ایجاد می شود، اغلب عفونت می کنند، و باعث یک عارضه بزرگ تر می شوند.

زخم هایی که در پاهای افراد دیابتی ایجاد می شوند، معمولاً در 15 درصد موارد اگر به درستی درمان نشوند، ممکن است باعث قطع عضو شوند. به همین خاطر خدمات پانسمان زخم پا دیابتی اهمیت زیادی دارد. باید طبق دستور پزشک به صورت منظم پانسمان انجام شود. تا از پیشروی بیماری جلوگیری شود. در بعضی از مواقع امکان انتقال بیمار به مراکز درمانی وجود ندارد، به همین خاطر باید پانسمان زخم پای دیابتی در منزل توسط پرستاران حرفه ای انجام شود.

پانسمان زخم بستر در منزل

پانسمان نوین

پانسمان نوین زخم برای تسهیل عملکرد زخم بیماران مورد استفاده قرار می گیرد، و فقط برای پوشاندن زخم ها استفاده نمی شوند. از این پانسمان ها جهت جلوگیری از کم آبی زخم و بهبودی می باشد. پانسمان مدرن زخم معمولاً بر اساس پلیمرهای مصنوعی ساخته می شوند، و به عنوان محصولات منفعل، تعاملی و زیست فعال طبقه بندی می شوند.

پانسمان نوین نیمه انسداد یا انسداد مس باشد، و به شکل فیلم، فوم، هیدروژل و هیدروکلوئید موجود است. این پانسمان ها از نفوذ باکتری ها به زخم جلوگیری می کند. طراحی و ساختار خاص پانسمان های نوین و ترکیبات به کار رفته در آن ها مزایای درمانی فراوانی را به وجود آورده است. پانسمان های نوین فقط به صورت باند و گاز نبوده، و به شکل های مختلف مانند پودر، ژل یا پدهای مختلف برای مصارف خاص تولید می‌ شوند.

انواع پانسمان نوین

  • پانسمان های نوین فیلم

پانسمان های نوین فیلم از پلی اورتان شفاف و چسبنده تشکیل شده اند، و باعث انتقال بخار آب، اکسیژن و کربن دی اکسید از زخم می شود، و همچنین دبریدمان اتولیتیک اسکار و نفوذ ناپذیر برای باکتری ها را فراهم می کند. 

پانسمان های فیلم نایلونی به خاطر ظرفیت جذب محدود برای زخم های بسیار ترشح کننده استفاده نمی شد، و منجر به ایجاد جوش در زخم و بافت های سالم اطراف زخم می شد. ولی این پانسمان ها بسیار کشسان و انعطاف پذیر می باشند، و می توانند با هر شکلی مطابقت داشته باشند. بررسی بسته شدن زخم نیز بدون برداشتن پانسمان زخم به خاطر وجود فیلم های شفاف ممکن است. این پانسمان ها برای اپیتلیالیزه شدن زخم، زخم سطحی و زخم کم عمق با ترشحات کم توصیه می شود.

  • پانسمان نوین فومی

فوم ها محصولات پلی اورتان یا پلیمر می باشد، که قابلیت جذب ترشحات را نیز دارند. فوم ها به اشکال، سایزها و با حاشیه چسبنده یا بدون حاشیه موجود هستند. ضخامت فوم ها متفاوت است، و بعضی از شرکت ها آن ها را با نقره، عسل و سیلیکون آغشته می‌ کنند.

  • پانسمان نوین هیدروژل

از پانسمان های هیدروژل برای زخم های نکروزه، محل های اهدا عضو شده، سوختگی های درجه دو و بالاتر و در زخم‌ هایی با مایعات اضافی کم یا زیاد استفاده می‌ شود. این نوع از پانسمان ها از پایه گلیسیرین و آب تشکیل شده اند، و به صورت، ژل‌ های سرنگی و ورقه ای و گاز آغشته به ژل موجود می‌‌ باشند، و بعضی اوقات می‌ توانند با نقره و عسل ترکیب شوند.

  • پانسمان نوین هیدروکلوئید

از پانسمان هیدروکلوئید در سوختگی ها، زخم های نکروزه، زخم های وریدی و زخم های فشاری استفاده می‌ شود. ساخته شده از ژلاتین، پکتین، پلی ساکاریدها یا سدیم کربوکسی متیل سلولز می‌ باشند. این نوع از پانسمان ها در اندازه ها، اشکال و به صورت نازک یا ضخیم موجود هستند. می‌ توان آن ها را به عنوان پانسمان اولیه و ثانویه استفاده کرد.

  • پانسمان نوین آلژینات

از پانسمان آلژینات برای زخم های فشار در مرحله 3 یا 4، زخم وریدی و... استفاده می‌شود. آلژینات ها الیاف ساخته شده از جلبک دریایی (جلبک های دریایی قهوه ای) است. این پانسمان به صورت ورقه ای یا نواری موجود است، و می‌ تواند با کلسیم، نقره یا عسل ترکیب شود.

پانسمان نوین سوختگی

مزایای پانسمان نوین

  • استریل بودن
  • باعث ایجاد رطوبت بهینه در بستر زخم می‌ شوند.
  • دبریدمان زخم را تسهیل می‌ کنند.
  • باعث کاهش درد و آسیب به پوست 
  • کاهش احتمال ایجاد اسکار 
  • تعویض پانسمان به صورت هر 48 تا 72 ساعت 
  • جذب ترشحات اضافی زخم 
  • استفاده و تعویض پانسمان آسان می‌ باشد.
  • به بستر زخم نمی‌ چسبد.
  • سرع تر کردن روند درمان زخم
  • عدم عبور آب، رطوبت و میکروارگانیسم ها از پانسمان‌ های نوین
  • دارای انواع پانسمان های چسبدار می‌ باشند.
  • در اشکال و اندازه های مختلف تولید می‌ شوند.
  • پرز یا هر گونه ماده اضافه دیگر در زخم باقی نمی‌ گذارند.
  • باعث افزایش جریان خون در زخم می‌ شوند.

چرا باید پانسمان زخم در منزل انجام شود؟

در صورتی  که زخم ها بسیار عمیق باشند، برای سریع تر کردن روند بهبودی به مراقبت منظم از زخم، پانسمان و دارو نیاز دارند. به همین خاطر به بیماران توصیه می شود، تا در بیمارستان ها و مراکز درمانی بستری نشوند، و به مراقبت از زخم در خانه خود بپردازند. کمک به چنین بیمارانی، خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل است، که ما آن را فراهم کرده ایم.

مزایای انجام پانسمان زخم در منزل

با پانسمان کردن زخم ها می توانید یک محیط مناسب برای بهبود زخم ایجاد کرده، و هم چنین باعث تقویت و ترمیم زخم می شود. یک محیط شفابخش و مرطوب، منجر به تحریک تکثیر سلولی شده، و سلول های اپیتلیال را به مهاجرت ترغیب می‌ کند. پانسمان‌ های نگهدارنده رطوبت همچنین به عنوان یک سد یا مانع در برابر باکتری ها عمل می‌ کنند، و مایعات اضافی زخم را جذب می‌ کنند، تا شرایط مناسب برای بهبود ایجاد شود. پانسمان زخم‌ های امروزی همچنین می تواند به کاهش یا از بین بردن درد کمک کند، نیاز به تعویض پانسمان را کاهش دهد.

هدف از پانسمان در منزل 

  1. با درست کردن محیط متناسب باعث بهبود زخم شود.
  2. فراهم کردن راحتی و آسایش بیمار 
  3. محافظت کردن زخم و پوست اطراف آن را از آسیب‌ های خارجی 
  4. با حذف تأثیر و تماس هوا بر پایانه‌ های عصبی باعث کاهش درد می شود.
  5. ثابت نگه داشتن دمای زخم 
  6. اگزودا و ترشحات اضافی زخم را جذب بکند.
  7. از خون ریزی زخم پیشگیری کرده، و آن را متوقف می کند.
  8. کنترل بوی بد زخم 
  9. ترشحات زخم داخل آن جمع شود.
  10. عضو آسیب دیده بدن را بی حرکت می کند.
  11. با اعمال فشار بر موضع زخم از خون ریزی آن جلوگیری کرده، و یا از استاز وریدی پیشگیری نماید.
  12. از بروز عفونت زخم جلوگیری کرده، و آن را کنترل می کند.
  13. با پوشاندن ظاهر زخم، اضطراب مریض و درمانگر زخم را کاهش دهد.

هزینه تعویض پانسمان در منزل

تعویض پانسمان در منزل

ممکن است، تصور شما این گونه باسد، که تعویض پانسمان در منزل کار راحتی باشد، ولی در واقعیت این گونه نیست. زیرا جراحت در سطح پوست و ایجاد یک زخم باز باعث خونریزی و عفونی شدن آن قسمت می شود، چون زخم ها در هر وسعت یا اندازه ای که باشند، اگر به خوبی مراحل مراقبت انجام نشود. میکروب ها می توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند، و در تمام نقاط بدن گسترش پیدا کنند. حتی ممکن است، این عفونت وارد خون بیمار شود، که بسیار خطرناک است.

اگر زخم توسط کادر درمان به درستی پانسمان و ضد عفونی نشود، ممکن است، عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. حتی در مواردی که پانسمان زخم به درستی انجام نشود، می تواند روند بهبود را طولانی تر کند. معمولاً در مواردی دوره نقاهت بعد از عمل جراحی، درمان زخم بستر و یا درمان زخم های دیابتی در منزل انجام می شود. به همین خاطر خدمات مراقبت از زخم بیمار باید توسط کادر درمان حرفه ای و باتجربه انجام شود.

نکات مهمی که پرستاران باید هنگام پانسمان زخم رعایت کنند:

  1. شستن کامل دست ها 
  2. پرستار خود را به بیمار معرفی کند.
  3. بررسی کردن نوع زخم و محل زخم
  4. مراحل تعویض پانسمان در منزل را توضیح دهید.
  5. به حریم خصوصی و عزت نفس بیمار احترام بگذارید.

در صورت بروز علائم زیر در اطراف زخم بهتر است، آن را با پزشک در میان بگذارید.

  • مقادیر غیر طبیعی و بیش از حد خون
  • چرک های بیش از اندازه
  • بوی بد زخم
  • تورم محل زخم
  • گرم بودن پوست اطراف زخم گرم 
  • تب و لرز در بیمار

هزینه تعویض پانسمان در منزل

قیمت تعویض پانسمان در منزل با توجه به نوع زخم و بیماری متغیر می باشد. تعویض نوع پانسمان و نوع زخم عامل مهمی در تخمین هزینه پانسمان در محل می باشد. 

https://salamatnovin.com/post/25/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : پانسمان نوین در منزل, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 1:58

اکوی قلب (اکوکاردیوگرافی) سونوگرافی تشخیصی قلب و عروق می باشد، که به واسطه ی استفاده از امواج صوتی، تصاویری از قلبتان ارائه می دهد. تصویری که از طریق انجام این تست می توانید ببینید، اکوکاردیوگرام نام دارد. بعد از انجام این تست از طریق ویزیت پزشک در منزل می توانید از چگونگی عملکرد قلب و دریچه های قلب خود باخبر شوید.

اکوی قلب در منزل باید توسط پزشک متخصص قلب و عروق انجام شود. مرکز خدمات پزشکی سلامت نوین اکوی قلب را به واسطه ی پزشکان متخصص قلب در منزل انجام می دهد، ولی گرفتن نوار قلب در منزل توسط کارشناسان پرستاری در منزل گرفته می شود، و بعد از گرفتن تست توسط پزشک متخصص بررسی می شود. 

برای ویزیت شما در منزل پزشک معالج همراه خود دستگاه نوار قلب و اکوی قلب دارد، تا در مواقع ضروری برای بیمار نوار قلب و اکوی قلب در منزل گرفته شود. بعضی مواقع ممکن است، وضعیت بیمار خیلی بد نباشد، در این صورت اقدامات درمانی و دارویی توسط پزشک انجام می شود، و دستورات دارویی که نیازمند حضور پرستار کنار بیمار را داشته باشد، توسط کارشناسان پرستاری مرکز پزشکی سلامت نوین انجام می شود. گاهی اوقات هم ممکن است، بیمار در وضعیت مناسبی نباشد، و در صورت تشخیص پزشک ممکن است، به بیمارستان منتقل شوند.

قیمت اکو قلب 1401

ارتباط با ما: 02634471270

گرفتن اکو قلب در منزل کرج

افراد مختلف ممکن است، در بعضی از مواقع در ناحیه ی قفسه ی سینه خود احساس درد داشته باشند، و یا احساس درد شدیدی در ناحیه سینه دارند، و یا افرادی که تپش قلب شدید دارند، باید آزمایشاتی مانند نوار قلب در منزل یا اکو قلب در منزل را انجام دهند. زمانی که این افراد نتوانند به راحتی نفس بکشند، و یا هنگام تنفس درد داشته باشند، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می ‌کند.

برای گرفتن اکو قلب در منزل فرد باید به پشت یا پهلو بخوابد، سپس از وسیله ایی خاص استفاده می‌ کنند، تا بتوانند دریچه‌ ها، دیواره های قلبی و همچنین ابتدای سرخرگ ها را مشاهده کنند. برای گرفتن آزمایش اکو قلب در منزل از ژل مخصوصی نیز استفاده خواهند کرد.

انجام اکوی قلب در منزل کرج

با توجه به این که اکوی قلب یک روش پیچیده تر و تخصصی تر از نوار قلب می باشد، و برای انجام دادن اکوی قلب به زمان بیشتری نسبت به نوار قلب احتیاج دارید. تصویر به دست آمده از اکوی قلب دیواره های قلبی و دریچه های قلب ابتدای سرخک های بزرگ را نشان می دهد. در اصل اکو قلب امکان این را می دهد، که ضربان قلب بیمار و پمپاژ قلب توسط پزشک مشاهده شود. یکی از ویژگی های انجام اکوی قلب در منزل این است، که متخصص می تواند قلب را در حال حرکت مشاهده کند، و این که قلب به چه صورتی خون را پمپاژ می کند، و همچنین نحوه عملکرد دریچه های قلب را نیز مشاهده کند.

از دیگر خدمات مجموعه ی سلامت نوین که به صورت شبانه روزی برای راحتی شما ارائه می شود، می توان به آزمایش خون در منزل، تزریقات در منزل، پرستار سالمند، سونوگرافی در منزل و... اشاره کرد.

هزینه نوار قلب در منزل

خطرات اکوی قلب در منزل

ممکن است، این سوال برای شما پیش بیاید، که هنگام استفاده از خدمات اکوی قلب در منزل ممکن است، که اشعه دستگاه های مورد نیاز در منزل برای شما و اطرافیان شما مشکلاتی را به وجود بیاورد. ولی باید بگوییم که، انجام اکوی قلب در منزل برای شما و دیگر اعضای خانواده شما خطری را به وجود نمی آورد. این روش نسبت به دیگر روش‌ های تصویربرداری که اشعه ایکس را آزاد می کنند، هیچ گونه اشعه و یا تابشی را به بیرون انتقال نمی دهد. تنها خطرناکی که اکوی قلب می تواند برای شما داشته باشد، این است، که شما را دچار گلودرد کند، که این مشکل نیز در افراد متفاوت می باشد. حتی ممکن است، اتفاقی برای شما به وجود نیاید. هنگامی که پزشک برای انجام اکوی قلب به منزل شما می ‌آید، مانند دیگر روش‌ های تصویربرداری احتیاج به آماده سازی شما ندارد. فقط باید چند ساعت قبل از آزمایش غذا نخورید، و آب ننوشید.

زمان انجام نوار قلب و اکو قلب 

انجام این تست برای شما ممکن است، کمتر از 10 دقیقه طول بکشد، ولی انجام نوار قلب زمان بیشتری می برد، و حتی ممکن است، تا نیم ساعت و یا بیشتر طول بکشد.

مزایای استفاده از اکو قلب در منزل 

  • کاهش هزینه ‌های بیمارستان، مطب، کلینیک برای انجام اکوی قلب
  • با انجام اکوی قلب در منزل دیگر لازم نیست، همراه داشته باشید، و از یک مکان به یک مکان دیگر بروید.
  • مصرف سوخت کمتری جهت رفتن به بیمارستان و مراکز درمانی
  • کاهش میزان عفونت ‌های انتقال ‌دهنده در منزل 
  • حفظ آرامش و آسایش بیمار برای انجام اکوی قلب 
  • تغذیه در نظر گرفته شده، بیمار می ‌تواند با توجه به کیفیت تغذیه دیگر اعضای خانواده در نظر گرفته شود.
  • رسیدگی بالا و با کیفیت و دقیق برای بیمار

اکو قلب در منزل کرج

برای تشخیص چه بیماری ‌هایی از اکو قلب استفاده می شود؟

با توجه این که اکوی قلب یک روش بدون درد غیر تهاجمی می باشد، و از طریق انجام آن انواع بیماری‌ های متفاوت در رابطه با قلب و عروق تشخصی داده می شود. از طریق این روش می توان از بیماری های مختلف زیر مطلع شوید.

  • مشکلات به وجود آمده در رابطه با دریچه های قلب 
  • تشخیص دادن آیتمی و بی ‌نظمی ‌هایی در ضربان قلب
  • مشخص شدن سکته قلبی و دیگر موارد اورژانسی 
  • تشخصی نواقص و عیوب قلب از طریق اکوی قلب 
  • کسب اطلاعات در مورد سابقه سکته قلبی 
  • تشخیص بیماری‌ های مرتبط با عروق 
  • تشخیص رگ ‌های تنگ شده 

نتیجه ی بدست آمده از اکوی قلب در منزل نشان دهنده ی چیست؟

زمانی که اکوی قلب برای شما در منزل انجام می شود، ممکن است، که نتیجه‌ های در نظر گرفته ‌شده، برای آن به صورتی باشد، که به تشخیص انواع متفاوتی از مشکلات قلبی کمک کند. این موارد عبارتند از:

  • ضعف عضلات قلبی
  • عیب های مرتبط با دریچه قلبی
  • نقایص قلبی مادرزادی
  • لخته خون یا تومور
  • بزرگ شدن قلب
  • اندازه و شکل قلب و همچنین اندازه، ضخامت و حرکات دیواره های قلب
  • قدرت پمپاژ قلب
  • نحوه حرکت و جابجایی قلب
  • تجمع مایع در ساختار کیسه ای دور قلب
  • مشکلات آئورت 
  • آیا دریچه های قلب خیلی باریک شده یا نه.
  • وجود تومور یا رشد عفونی در اطراف دریچه های قلب شما
  • مشکلات در انقباض قلب و یا انبساط قلب

تفاوت اکو و نوار قلب

هنگام نوار قلب تمام فعالیت های مکانیکی و الکتریکی قلب ثبت می شود، و انجام آن چند دقیقه طول می کشد. برای انجام نوار قلب فرد به صورت طاق باز می خوابد، و الکترودهایی در قفسه سینه بیمار و انتهای پا قرارداده می شود، ولی برای گرفتن اکوی قلب فرد به پهلو و یا به پشت دراز می کشد، و همچنین از پروب برای گرفتن اکو استفاده می شود، که ژل را بر روی پروب ریخته، و بر روی سینه کشیده می شود. تصویر به دست آمده از اکوی قلب نشان دهنده ی نمای دقیقی از دیواره‌ های قلبی، دریچه‌ ها و ابتدای سرخرگ های بزرگ می باشد، و همچنین از الکترودهای مختلف استفاده می شود، که ژل زده، و این الکترودها را در بخش های مد نظر به صورت ثابت قرار داده می شود.

اکوی قلب نشان دهنده:

  • اندازه ی قلب
  • قدرت پمپاژ کردن
  • آسیب دیدن ماهیچه ی قلبی
  • مشکلات دریچه ای
  • نقایص قلبی

اکو قلب شبانه روزی در کرج

قیمت اکو قلب 1401

در تعیین هزینه ی نوار قلب عوامل زیر تأثیرگذار می باشند.

  • تعداد دفعات مورد نیاز بیمار
  • نوع اکو
  • نوع بیمه

همچنین ممکن است، مواردی مانند اعزام پزشک متخصص در تعیین تعرفه ی اکو قلب در منزل تأثیرگذار باشد.

Seo education...
ما را در سایت Seo education دنبال می کنید

برچسب : هزینه اکو قلب در منزل سال 1401, اکو قلب در منزل کرج, نویسنده : geekgirlnzri geekgirlnzri بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 3:50